Skip to main content
Vastattu

Asfaltti korjaamatta valokuituasennuksen jälkeen.

  • July 9, 2025
  • 7 kommenttia
  • 233 katselukerrat

Valokuitu asennettu muutama kuukausi takaperin. Suunnittelija kertoi käydessään, ettei alle vuosi sitten asfaltoitua pihaa tarvitse asfaltin osalta rikkoa. Asennusvaiheesta luvattiin olla yhteydessä hyvissä ajoin ja sopia myös ulkotöiden ajankohdasta. Etukäteen ei kuitenkaan ilmoitettu mitään. Paikalla käytiin kun ketään ei ollut meillä kotona, joka aiheutti meille muutamaan otteeseen hälytykset, matkoilla ollessamme.

Etukäteen sovitun vastaisesti, oli myös uusi asfaltti rikottu reunasta todella teräväksi. Olen soittanut tuosta asiakaspalveluun kolme kertaa, mutta mitään ei tapahdu, eikä lupauksista huolimatta kukaan ole yhteydessä. Nyt jo autosta yksi rengas vaurioitunut sivusta, terävästä asfaltinreunasta johtuen.

 

Voisitteko nyt ihan oikeasti olla yhteydessä ja tulla korjaamaan jälkenne!!!

Kiitos!

 

Santtu

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuonne numeroon ovat soitelleet pihan korjauksista ja 

saaneet selvyyttä:

https://elisa.fi/netti/valokuitu/

Asiakaspalvelu pientaloasiakkaille

  010 190 280

(ma-pe 9-16, mpm / pvm)

7 kommenttia

Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 10, 2025

Moro, Santtu ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Eipä tosiaan ole mennyt urakoitsijoilla jälkitöiden tekeminen tai niistä tiedottaminen putkeen. Täällä OmaYhteisössä on ihan ok näistä jutuista keskustella, jakaa kokemuksia ja pyytää muilta jäseniltä neuvoja, mutta nyt kun kaipaat Elisalta toimenpiteitä niin oikea yhteydenottokanava on asiakaspalvelu ja tarkemmin ottaen viankorjaustiimi. 🙏🏻


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • July 10, 2025

No hei,

Juuri näin. Aina ensin asiakaspalveluun. Ja teille asiakaspalveluun olenkin soittanut asiasta kolme kertaa ja myös kahdesti jättänyt soittopyynnön takaisinsoittoon, kun ette ole ehtineet vastaamaan. Luulisi että asiakaspalvelustanne asia etenisi sitten viankorjaustiimille tai minut ohjattaisiin sinne? Mutta kun ei asia vaan etene.

Nyt tosin taas tänään, (ilmeisesti eilisen kirjoituksen johdosta) töissä ollessani näyttää joku mies käyneen pihalla ihmettelemässä (tuli taas hälytys kameroiden kautta), mutta eipä ole edelleenkään minuun oltu yhteydessä asiasta. Että en nyt osaa sanoa, onko kyse sillä käynnillä ollut juurikin tästä asiasta.

 

Santtu


  • July 10, 2025

Samanmoiset korjaushommat on tehnyt asfalttifirma sitten, kun se on tullut tienkin asfaltoimaan.

Menee kyllä helposti muutama kuukausi.


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 11, 2025

No hei,

Juuri näin. Aina ensin asiakaspalveluun. Ja teille asiakaspalveluun olenkin soittanut asiasta kolme kertaa ja myös kahdesti jättänyt soittopyynnön takaisinsoittoon, kun ette ole ehtineet vastaamaan. Luulisi että asiakaspalvelustanne asia etenisi sitten viankorjaustiimille tai minut ohjattaisiin sinne? Mutta kun ei asia vaan etene.

Nyt tosin taas tänään, (ilmeisesti eilisen kirjoituksen johdosta) töissä ollessani näyttää joku mies käyneen pihalla ihmettelemässä (tuli taas hälytys kameroiden kautta), mutta eipä ole edelleenkään minuun oltu yhteydessä asiasta. Että en nyt osaa sanoa, onko kyse sillä käynnillä ollut juurikin tästä asiasta.

 

Santtu

Jännä yhteensattuma kieltämättä, jos juuri tänne kirjoittelun jälkeen olisi kaveri tullut jälkiä ihmettelemään. 👀 Mitä olen ymmärtänyt, noita jälkitöitä aikataulutetaan alueellisten projektien loppupuolelle eli kunhan alueen hommat on saatu tehtyä niin tullaan viimeistelemään vielä paikat. Yleensä siinä muutama kuukausi menee, riippuen toki muista tekijöistä.

Jos sulla sattuu olemaan profiili X:n tai Facebookin puolella, voisit melkein laittaa sitä kautta Elisalle yksityisviestiä asian tiimoilta. Omasta kokemuksesta pystyn sanomaan, että noissa kanavissa pystyy parhaiten tiedustelemaan homman etenemistä ja toisaalta asiakaspalvelijatkin pystyy helposti palaamaan asian tiimoilta sulle kun uutta ilmenee. 😊


  • July 11, 2025

Oiva kanava viestittelyyn:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • July 12, 2025

Onko asiakkaalla oikeus saada aliurakoitsijan tiedot ? 


  • Vastaus
  • July 12, 2025

Tuonne numeroon ovat soitelleet pihan korjauksista ja 

saaneet selvyyttä:

https://elisa.fi/netti/valokuitu/

Asiakaspalvelu pientaloasiakkaille

  010 190 280

(ma-pe 9-16, mpm / pvm)