Terve!
Onko nyt todella niin, että Elisa on niin bataatinbyrokraattinen firma ja siellä kaikki työskentelevät on olevinaan jotain työnjohtajia koska on lakko?
Lakossa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta mistään ei löydä edes sähköpostiosoitetta johon voisi laittaa kysymyksen että kuinka firma meinaa korvata laskun jota olen maksamassa, turhasta, koska meillä on ollut laajakaista poikki koko toukokuun ajan ja koska kukaan kauluspaitakaveri ei ole kulmahousuissaan ollut painamassa nappia tietokoneella, ei ole korjausporukka lähtenyt hakemaan vikaa jonka todennäköisesti olen itse täällä selvittänyt.
Eli mihin helvettiin saa laittaa sellaisen kysymyksen kun toi bataatin esapekka ei tajua mitään eikä anna kun jonkun maksullisen puhelinnumeron mihin soittaa ja siellä on taas sellasta väkeä joka ei ymmärrä asiasta mitään ja sinne saa odottaa tunnin että pääsee läpi.
Lasku lähtee kyllä maksuun pian mutta ajattelin kysyä että mikä on tämän kapitalisitisen firman ajatus siitä kuinka asia yritetään hyvittää asiakkaalle, jonka vika ei tämä katko taaskaan ole!
Viimeksi 2 kk sitten oli 2 viikkoa poikki yhteys, nyt ollaan menty 2.5. saakka eikä asia ole edennyt.
Ensimmäisellä viikolla soitellessa aspaan pääsin vikapuolelle ja kerrottiin että tiketti oli suljettu.
Häiriökartta näyttää niin hienolta ettei missään päin maata ole mitään vikaa kiinteessä laajakaistassa.
No, onhan se toki uusille asiakkaille kiva myyntivaltti ettei koskaa ole mitään vikaa. Ei kartalla, eikä häiriötiedotteissa , vaikka ne ehkä joskus korjattaisiin.
//Korjattu sanavalintoja siistimmäksi. Suvi 23.5.2022
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Katso alkuperäinen viesti