Skip to main content
Vastattu

Asiakaspalvelu ja vikojen korjaus

  • July 3, 2023
  • 7 kommenttia
  • 233 katselukerrat

Kohta kuudetta päivää on kiinteä nettiyhteys ollut pois pelistä, eikä asia ole korjaantunut. Vikailmoitukseen on tullut nopeasti kaksi ystävällistä soittoa, joissa luvattu asiaan korjaus saman päivän aikana. Tekstarilla tuli toki välittömästi ilmoitus ”Ratkaisimme asian 05834155 liittyen Vikatilanne Saunalahti korttelikuitu 100M”. Mitään ei ollut kuitenkaan tapahtunut. Miten näistä vikojen korjauksista saa ajantasaista infoa - vain maksulliseen numeroon soittamallako -  vai vain odottamalla. Kohta viikko ”motissa” ja uusi modeemikin hankittu varmuuden vuoksi.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Aasiantuntija

Asentaja kävi paikalla ja linja saatiin toimimaan. Vika oli jossain kiinteistön ulkopuolella. 👍

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • Keskustelija
  • July 4, 2023

Mulla sama! Korttelikuitu on leiponut alas ainakin reilu 4 päivää. Mikä modeemi sulla on?

Hämmästelin, kun Xyzelin sivuilla on päivitysohje päivitetty 4 päivää sitten, ettei liittyisi tähän…. että Elisan automaattiset päivitykset ei ole ajantasalla?


  • Keskustelija
  • July 4, 2023

Vai koskeeko tämä tota Elisan mainosta, jossa sanotaan, että vanhat kupariliittymät suljetaan vähitellen ja korvataan 5G liittymillä. Yksi myyjä mulle puhelimessa jo ilkkui keväällä, että jonain päivänä se korttelikuitu ei enää vain toimi vaan rupee pätkimään. Niin onko tää nyt sitä?

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 4, 2023

Vanha modeemi Elisaviihteen Huawei. Vaihdoin swn uuteen TP-linkiin tässä odotellessa, kun epäilin, että ukkonen olisikin juuri sen hajoittanut. Odotellaan…


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • July 4, 2023

Tuli infoa, että työt edelleen ns. vaiheessa. Odotellaan…


  • Keskustelija
  • July 4, 2023

Itse kokeilin Elisan vianmääritystä, niin jäi eilen jurnuttamaan tunniksi tähän, eikä mennyt koskaan eteenpäin.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • July 4, 2023

Asentaja kävi paikalla ja linja saatiin toimimaan. Vika oli jossain kiinteistön ulkopuolella. 👍


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 4, 2023

@Aasiantuntija Hyvä kuulla, että on lähtenyt vihdoin pelittämään! 👍
@Tiiuli Suosittelen olemaan yhteydessä meidän häiriöilmoitusten puolelle, niin saadaan käytyä tuota läpi tarkemmin! Mukava saada siut myös mukaan OmaYhteisöön! 😊