Vastattu

Asiakaspalvelu ja vikojen korjaus

  • 3 July 2023
  • 7 kommenttia
  • 204 katselukerrat

Kohta kuudetta päivää on kiinteä nettiyhteys ollut pois pelistä, eikä asia ole korjaantunut. Vikailmoitukseen on tullut nopeasti kaksi ystävällistä soittoa, joissa luvattu asiaan korjaus saman päivän aikana. Tekstarilla tuli toki välittömästi ilmoitus ”Ratkaisimme asian 05834155 liittyen Vikatilanne Saunalahti korttelikuitu 100M”. Mitään ei ollut kuitenkaan tapahtunut. Miten näistä vikojen korjauksista saa ajantasaista infoa - vain maksulliseen numeroon soittamallako -  vai vain odottamalla. Kohta viikko ”motissa” ja uusi modeemikin hankittu varmuuden vuoksi.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Aasiantuntija 4 July 2023, 10:37

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Mulla sama! Korttelikuitu on leiponut alas ainakin reilu 4 päivää. Mikä modeemi sulla on?

Hämmästelin, kun Xyzelin sivuilla on päivitysohje päivitetty 4 päivää sitten, ettei liittyisi tähän…. että Elisan automaattiset päivitykset ei ole ajantasalla?

Vai koskeeko tämä tota Elisan mainosta, jossa sanotaan, että vanhat kupariliittymät suljetaan vähitellen ja korvataan 5G liittymillä. Yksi myyjä mulle puhelimessa jo ilkkui keväällä, että jonain päivänä se korttelikuitu ei enää vain toimi vaan rupee pätkimään. Niin onko tää nyt sitä?

 

Vanha modeemi Elisaviihteen Huawei. Vaihdoin swn uuteen TP-linkiin tässä odotellessa, kun epäilin, että ukkonen olisikin juuri sen hajoittanut. Odotellaan…

Tuli infoa, että työt edelleen ns. vaiheessa. Odotellaan…

Itse kokeilin Elisan vianmääritystä, niin jäi eilen jurnuttamaan tunniksi tähän, eikä mennyt koskaan eteenpäin.

 

Asentaja kävi paikalla ja linja saatiin toimimaan. Vika oli jossain kiinteistön ulkopuolella. 👍

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Aasiantuntija Hyvä kuulla, että on lähtenyt vihdoin pelittämään! 👍
@Tiiuli Suosittelen olemaan yhteydessä meidän häiriöilmoitusten puolelle, niin saadaan käytyä tuota läpi tarkemmin! Mukava saada siut myös mukaan OmaYhteisöön! 😊

Osallistu keskusteluun