Kohta kuudetta päivää on kiinteä nettiyhteys ollut pois pelistä, eikä asia ole korjaantunut. Vikailmoitukseen on tullut nopeasti kaksi ystävällistä soittoa, joissa luvattu asiaan korjaus saman päivän aikana. Tekstarilla tuli toki välittömästi ilmoitus ”Ratkaisimme asian 05834155 liittyen Vikatilanne Saunalahti korttelikuitu 100M”. Mitään ei ollut kuitenkaan tapahtunut. Miten näistä vikojen korjauksista saa ajantasaista infoa - vain maksulliseen numeroon soittamallako - vai vain odottamalla. Kohta viikko ”motissa” ja uusi modeemikin hankittu varmuuden vuoksi.
Vastattu
Asiakaspalvelu ja vikojen korjaus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Aasiantuntija
Asentaja kävi paikalla ja linja saatiin toimimaan. Vika oli jossain kiinteistön ulkopuolella. 👍
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


