Asiakaspalvelu vikatilanteessa - Kaapeli

  • 17 October 2022
  • 1 kommentti
  • 78 katselukerrat

Eilen 16.10.2022 salama iski pari kertaa lähelle Ylöjärvellä. KaapeliTV ja netti pimeni. Soitin aamulla kahdeksalta asiakaspalveluun josta 16 minuutin odotuksen jälkeen tekninen tuki vastasi! Ei meinannut uskoa, että vika olisi Elisan laitteissa. Kyseli onko naapureilla samaa vikaa! Hänen olisi pitänyt nähdä tilanne Elisan järjestelmistä mutta ei. Olin kai ensimmäinen joka raportoi viasta.

Koko puhelu kesti 25 minuuttia! Maksullinen palvelu tietenkin.

Kertoi että joudun maksamaan 99 euroa jos vika on sisäverkossa!

Lopulta ilmestyi Elisan sivuille vikailmoitus koko asuinalueelle.

Aivan luokatonta toimintaa kun eivät itse havaitse automaattisesti vikaa, eikä sitä osaa tekninen tuki edes katsoa!

Lautturi 1 vuosi sitten

Moikka!

 

Ikävä kuulla, että kokema vianrajauksesta on ollut tuollainen 😕 Pyrimme totta kai aina rajaamaan vikaa parhaamme mukaan ja aina ei heti ole tiedossa kaikki tuoreimmat yleiset häiriötilanteet. Vianrajausmaksuja ei luonnollisesti tule, kun ainoastaan niissä tapauksissa, jos vika jäisi asiakkaan vastuulla oleviin juttuihin kuten vaikkapa sisäverkkoon.

 

Hyvä kuitenkin, että vialle löytyi syy ja homma on tutkinnassa!

 

 

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka!

 

Ikävä kuulla, että kokema vianrajauksesta on ollut tuollainen 😕 Pyrimme totta kai aina rajaamaan vikaa parhaamme mukaan ja aina ei heti ole tiedossa kaikki tuoreimmat yleiset häiriötilanteet. Vianrajausmaksuja ei luonnollisesti tule, kun ainoastaan niissä tapauksissa, jos vika jäisi asiakkaan vastuulla oleviin juttuihin kuten vaikkapa sisäverkkoon.

 

Hyvä kuitenkin, että vialle löytyi syy ja homma on tutkinnassa!

 

 

Osallistu keskusteluun