Skip to main content
Vastaus

''Avausaika voi viivästyä, sillä osoitteessasi on käytössä toinen laajakaista''

  • July 8, 2022
  • 2 kommenttia
  • 260 katselukerrat

Kimbleri

Eli tilasin Elisan netin, piti tulla asentamaan tiistaina 5.7, mutta eipä tullut ja OmaElisa sivulla näkyy juurikin tuo viesti mikä otsikossa on. Juuri siis muutettu uuteen asuntoon 2.7

Soittelinkin jo Elisan asiakaspalveluun ja en sieltä saanut mitään vastausta tähän vaan hukkasin noin 20 minuuttia siinä kun joku selittää jotain ihan muuta kun vastaa minun kysymykseeni..

Asunnossa toimi 300 megan netti joka oletettavasti oli nimenomaan vanhan asukkaan, mutta heti soiton jälkeen netti tippui lopullisesti max 2 megaan ja ei siitä nouse ‘’:D’’

Olisi pikkuhiljaa kiva päästä käyttämään tietokonetta ilman, että pitää pitää puhelimen nettiä/seinästä tulevaa 2 megan nettiä.. 

Eli yleisesti olisi vaan kiva tietää kuinka kauan tämmöisissä tilanteissa menee, kun oletan ainakin että aiempi asukas päättänyt jättää laajakaistansa auki tänne/ilmoittanut liian myöhään.

+Käytössä kuitu jos sillä väliä.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ettei vaan olisi edellisen asukkaan liittymän irtisanomisajalla jotain vaikutusta.

Kokeile kuitenkin kysäistä tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat, tai

Soittakaa minulle. Arkisin 8-18

Varmaan selviää.

 

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • July 8, 2022

Ettei vaan olisi edellisen asukkaan liittymän irtisanomisajalla jotain vaikutusta.

Kokeile kuitenkin kysäistä tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat, tai

Soittakaa minulle. Arkisin 8-18

Varmaan selviää.

 

 

 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 11, 2022

Hei @Kimbleri ja tervetuloa OmaYhteisöön! Kytkennäthän voi olla tietysti kuidussa jo valmiina asuntoon, mutta provisiointi saattaa uupua. Tässä kannattaa edetä Joko Kimblezin ohjeen mukaisesti tai voit laittaa myös viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle. 💪 Jos asukkaalla on jäänyt netti voimaan, niin ne ikävä kyllä hieman viivästystä taustalla aiheuttaa.