Skip to main content
Vastaus

E-lasku lakkasi toimimasta S-pankissa

  • January 25, 2024
  • 3 kommenttia
  • 184 katselukerrat

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi EevaSofia

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • January 26, 2024

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Hmm oletko kysynyt pankista asiasta? E-laskusopimus kun on asiakkaan ja pankin välinen sopimus.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • January 26, 2024

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • January 26, 2024

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Kiva kuulla, että asia ratkesi. 😊