Skip to main content

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Hmm oletko kysynyt pankista asiasta? E-laskusopimus kun on asiakkaan ja pankin välinen sopimus.


Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.


Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Kiva kuulla, että asia ratkesi. 😊


Osallistu keskusteluun