Vastattu

E-lasku lakkasi toimimasta S-pankissa

  • 25 January 2024
  • 3 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi EevaSofia 26 January 2024, 10:18

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Hmm oletko kysynyt pankista asiasta? E-laskusopimus kun on asiakkaan ja pankin välinen sopimus.

Käyttäjätaso 1

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Kiva kuulla, että asia ratkesi. 😊

Osallistu keskusteluun