Skip to main content
Vastaus

Elisa Netti kotiin liittymän olematon muutostiedote

  • September 27, 2024
  • 4 kommenttia
  • 252 katselukerrat

Sain tänään tekstiviestin Elisalta, että olisivat lähettäneet elokuussa tiedotteen koskien Elisa Netti kotiin liittymän nopeuden nostoa lokakuun aikana. Kyseinen tiedote ei minua tavoittanut.
Aspan kautta tuli ilmi, että kyseinen tiedote lähetetään vain paperisena ja väitettiin ,että ei ole mahdollista saada kyseistä tiedotetta millään muulla tavalla.

Miten tämä on ensinäkään mahdollista? Rikotaanko tässä jotakin lakia, kun liittymäsopimuksen muutokset eivät tavoita asiakasta, vaikka asiakaskin yrittää saada kovasti kyseistä infoa?
Toisekseen osaisiko joku muu mahdollisesti toimittaa tämän infon kokonaisena minulle tavalla tai toisella?

Yksi aspa sanoi löytäneensä kyseisen kirjeen, mutta näytti linkkittäneen sen elisan työntekijöiden järjestelmästä, linkin ja kirjautumistunnusten perusteella. Kerroin kohteliaasti hänen mokastaan ja miksi en näe kyseistä kirjettä, sillä tuloksella että hän luisti karkuun ja jouduin jonottamaan uutta asiakaspalvelijaa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Moikka! 😊

Kannattaa tuosta tarvittaessa kysäistä vielä asiakaspalvelun kautta lisätietoja. 👍 Tästä vaikea sanoa täällä mitään kun ei nähdä sitä sopimusta ja kohdetta jota tuo koskee, ja kun kyseessä on julkinen keskustelupalsta niin ei voida tässä sopimusasioita käydä läpi.
Toki sopimusmuutoksista infotaan asiakasta aina. Pääsääntöisesti noista lähtee sähköpostitse asiakaskirje, ja jos ei ole sähköpostiosoitetta niin silloin ilmoitus lähetetään paperikirjeenä. Kannattaa tarkistaa siis sähköpostit läpi. 😊

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön @Peepaapoo33

4 kommenttia

ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • September 30, 2024

Moikka! 😊

Kannattaa tuosta tarvittaessa kysäistä vielä asiakaspalvelun kautta lisätietoja. 👍 Tästä vaikea sanoa täällä mitään kun ei nähdä sitä sopimusta ja kohdetta jota tuo koskee, ja kun kyseessä on julkinen keskustelupalsta niin ei voida tässä sopimusasioita käydä läpi.
Toki sopimusmuutoksista infotaan asiakasta aina. Pääsääntöisesti noista lähtee sähköpostitse asiakaskirje, ja jos ei ole sähköpostiosoitetta niin silloin ilmoitus lähetetään paperikirjeenä. Kannattaa tarkistaa siis sähköpostit läpi. 😊

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön @Peepaapoo33


Sokrates
  • September 30, 2024

Kannattaa tarkistaa siis sähköpostit läpi. 😊

…. ja myös roskapostikansio.


Claudius
  • October 1, 2024

Ainakin tänne tuli tiedote sähköpostitse elokuussa (päiväys 18.8.2024) - tosin silloisen liittymän väärällä hinnalla. Tämä hinta-asiakin saatiin oikaistua. Paperisena tiedote ei tullut.

Torstaina 26.09. klo13:14 tuli tekstiviesti, että liittymän nopeus muuttuu. Klo 13:52 tuli viesti, että nopeus on muutettu.

Ei voi moittia tiedottamista.


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 1, 2024

Ainakin tänne tuli tiedote sähköpostitse elokuussa (päiväys 18.8.2024) - tosin silloisen liittymän väärällä hinnalla. Tämä hinta-asiakin saatiin oikaistua. Paperisena tiedote ei tullut.

Jos asiakkuudella on sähköpostiosoite, käytämme sitä tiedottamiseen.

Paperikirjeitä lähetetään, jos sähköpostiosoitetta ei ole tiedossa, eli molempia tapoja ei käytetä samanaikaisesti.