Sain tänään tekstiviestin Elisalta, että olisivat lähettäneet elokuussa tiedotteen koskien Elisa Netti kotiin liittymän nopeuden nostoa lokakuun aikana. Kyseinen tiedote ei minua tavoittanut.
Aspan kautta tuli ilmi, että kyseinen tiedote lähetetään vain paperisena ja väitettiin ,että ei ole mahdollista saada kyseistä tiedotetta millään muulla tavalla.
Miten tämä on ensinäkään mahdollista? Rikotaanko tässä jotakin lakia, kun liittymäsopimuksen muutokset eivät tavoita asiakasta, vaikka asiakaskin yrittää saada kovasti kyseistä infoa?
Toisekseen osaisiko joku muu mahdollisesti toimittaa tämän infon kokonaisena minulle tavalla tai toisella?
Yksi aspa sanoi löytäneensä kyseisen kirjeen, mutta näytti linkkittäneen sen elisan työntekijöiden järjestelmästä, linkin ja kirjautumistunnusten perusteella. Kerroin kohteliaasti hänen mokastaan ja miksi en näe kyseistä kirjettä, sillä tuloksella että hän luisti karkuun ja jouduin jonottamaan uutta asiakaspalvelijaa.
Elisa Netti kotiin liittymän olematon muutostiedote
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen
Moikka! 😊
Kannattaa tuosta tarvittaessa kysäistä vielä asiakaspalvelun kautta lisätietoja. 👍 Tästä vaikea sanoa täällä mitään kun ei nähdä sitä sopimusta ja kohdetta jota tuo koskee, ja kun kyseessä on julkinen keskustelupalsta niin ei voida tässä sopimusasioita käydä läpi.
Toki sopimusmuutoksista infotaan asiakasta aina. Pääsääntöisesti noista lähtee sähköpostitse asiakaskirje, ja jos ei ole sähköpostiosoitetta niin silloin ilmoitus lähetetään paperikirjeenä. Kannattaa tarkistaa siis sähköpostit läpi. 😊
Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

