Vastattu

Elisa Netti Kotiin XXL

  • 29 May 2022
  • 1 kommentti
  • 780 katselukerrat

Olen vaihtanut aiemman 100M nettiyhteyden huhtikuun loppupuolella (ennen ict-alan lakkoa) tähän Elisa Netti Kotiin XXL 1000M yhteyteen. Tilaus on aktiivinen ja näkyy kyllä omaelisassa aktiivisena.

Asun kerrostalossa ja yhteys on toimitettu asunnon datakaappiin. Jakamosta laitettu huoneistoon 3 nousu (modeemi kytketty sinne nro 3 wan porttiin ja lan porteista sitten piuhat PS5 ja Elisa Viihde)

Yhteysnopeus on silti edelleen n. 90Mb/s ja Upload 30Mb/s.

Kävin kyselemässä Elisan myyntipisteestä, että mikä tässä mahdollisesti mättää, oltiin todella hölmistyneitä, pitäisi toimia, muttakun ei toimi. 

Kokeiltiin asiakaspalvelijan toimesta sellaista ratkaisua, että vein kotiini toisen identtisen modeemin (Zyzel VMG3927), jos vika olisi "vanhassa" modeemissa. Kokeilin uudella modeemilla ja täysin sama lopputulos, palautin modeemin tottakai takaisin. 

Voinko nyt ottaa enää mihinkään yhteyttä asiasta, kun on tämä lakko menossa ja maksan turhaan palvelusta, joka ei ole toiminut kuukauteen? Turhauttaa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 29 May 2022, 15:37

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Laita viestiä tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Eiköhän yhteydenottoa tule, vaikkei ihan hetkessä.

Saat asian kuitenkin etenemään.