onko elisa parantamassa talouttaan huijaamalla asiakkaita ? minaan mulle tuli vain viesti että liittymänne nopeutta on nostettu (ilman sopimuksen muutosta) no niihän se nousi mutta omaelisassa ei ole mitään mainitaa mutta kun nyt tuli lasku niin kyllähän sekin nousi. onko hyvää asiakaspalvelua ? mun mielestä kusetusta
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
onko elisa parantamassa talouttaan huijaamalla asiakkaita ? minaan mulle tuli vain viesti että liittymänne nopeutta on nostettu (ilman sopimuksen muutosta) no niihän se nousi mutta omaelisassa ei ole mitään mainitaa mutta kun nyt tuli lasku niin kyllähän sekin nousi. onko hyvää asiakaspalvelua ? mun mielestä kusetusta
ilmeisesti kyse piuhallisesta netistä?
kyllä operaattori voi ilmoituksella nostaa hintoja ja ehtoja. mutta siitä pitää ilmoittaa etukäteen ja ainakin kuukausi, varmaan enemmänkin joissakin tilanteissa. kuulostaa nyt siltä että voit vaatia hyvitystä. veikkaan kuitenkin että hinnat ovat lopulliset uudet.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.