Elisan vikailmoitus hidas?

  • 23 April 2021
  • 9 kommenttia
  • 232 katselukerrat

Hello,

 

Onko muilla kokemusta soittaa elisan vikalinjalle ja odottaa? Itse olen nyt odottanut tunti ja 4 minuuttia eikä näytä kukaan silti vastaavan..

 

Tähän tuntuu kuin soittaisin Telialle. paras aika siellä olis odottaa näin perjantaina 2,5h :D

 

Kai kun siellä vastatataan täytyy tehdä sama kuin Telialla.. odotuttaa 45min että saan pelattua pelit loppuun.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Huoh .. jonotus vain jatkuu.. nyt jo 1,5h :s… ompas surkeaa tämä soittamiseen vastaaminen.

Edellinen viesti ei näköjään saanut “lupaa” tulla tänne näkyviin…

Vika  ilmoitus vastasi ja modeemi resetoitu taas vaihteeksi ,mutta ei auta.. 2h jälkeen ei saatu vastuasta.. pidettä n.30min tauko niin sitten vastattiin alle 10min.. outoa, mutta surkeasti hoidettu palvelu,jos ei “ruuhka” aikaan saa palvelua

Käyttäjätaso 2

Ihan normaalia, että siellä on ruuhkaa. Sinne voi jättää myös soittopyynnön, niin soittavat sulle takaisin. Rahastahan tämäkin on kiinni. Mitä enemmän sinne palkkaa väkeä sen enemmän se maksaa. Voitot kun pitää maksimoida, niin sitä se on.

 

Ihan jatkoa varten se modeemi kannattaa resetoida jo ennen sinne soittamista, kun kysyvät sitä heti alkuun kuitenkin.

 

Jos täältä haluat jotain apua, niin kannattaa kertoa mikä se ongelma tarkalleen on, mikä liittymä ja mikä modeemi. Täällä palstallakin on elisan työntekijöitä töissä, joten heiltä voi saada tätäkin kautta apua ongelmiin.

Muuten jättäisin, jos olisi mahdollisuus. ainakaan nauhotteessa ei tullut takaisinsoittoa vaan kuulu musiikkia. Kun lopetin 2h odottamisen jälkeen ja lähdin soittamaan uusiksi joskus tunnin jälkeen niin sitten vastattiin jo 5min sisällä. Sen jälkeen jouduin soittamaan toistamiseen, kun netti pätki. En oo aikasemmin huomannut, että Elisalla näin paljon nettipätkisi kaapelimodeemi alueella.. 17 - 23 välillä n. 30-60 min välein netti katkesi. Kävin sit La hakemassa uuden modeemin Elisalta niin tuli toinen malli, mutta edelleen Arris ja sekin katkas netin n. 5h jälkeen. Nyt odottelen huoltomiestä joka mittaa tuon kämpästä reitittimelle antennin verkon. Netti toimii nätisti useampana hetkenä ja alussakin toimi nätisti n. 3kk ja sitten alko pätkiminen. Muistan aikanaan Soneran ADSL linjat toimi kanssa sen 2-3kk hyvin sitten alko pätkiminen ja joutuivat pyytää keskuksen päivittämistä. Sekin kesti yli 3kk. Pätkiminen alko aina Perjantaisin 17.00 aikaan ja kesti koko viikonlopun. 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Mielenkiintoisia ongelmia. Voiskohan olla jotain ruuhkaa verkossa, samoin ADSL aikoina, kun liikaa käyttäjiä samassa runkokaapelissa, ylikuuluu ja alkaa pätkiä. Tai jossain menee vaikka sähkökaapeli ja kun siihen tulee sopivaa kuormitusta niin se aiheuttaa koko verkkoon häiriötä. (nämä on kyllä harvinaisia tapauksia)

 

Soittopyyntöä suosittelen käyttämään. Itse joskus soitin oikein Elisan ohituskaistalla asiakaspalveluun niin yli tunnin sai jonottaa. Joten jatkossa soitan ja jos ei noin 5 minuutissa vastata, koitan joskus myöhemmin uudestaan. Lisäksi soitot 010-alkusiin numeroihin ei kuulu pakettiin (ei edes rajattomalla), menee minuuttihinnalla.

Se mua harmittaa, että 010 numeroon pitää soittaa ja sitten maksaa palvelusta josta ei saa mitään 2h.. vois elisa hyvittää mulle noita laskua niin olisin tyytyväinen

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Se mua harmittaa, että 010 numeroon pitää soittaa ja sitten maksaa palvelusta josta ei saa mitään 2h.. vois elisa hyvittää mulle noita laskua niin olisin tyytyväinen


Ne kulut Elisa hyvittää, kun itse vaatii sitä Elisalta. Tahdo hyvitys kun vika selviää ja tulee kuntoon (sillä edellytyksellä, että vika Elisalla ja tässä tapauksessa se pitäisi olla Elisan päässä). Kerrot milloin puhelut soitettu ja kuinka pitkiä niin hyvittävät summan laskulle.

Juu sehän olisikin hauskaa, mutta kun en ole Elisan mobiilissa vielä. Täytyy odottaa toisen operaattorin tarjouksen umpenemista tämän vuoden aikana, jotta saan vaihdettu. Kai sitä voisi laittaa viestiä ja kysellä, että saisiko siitä rahaa takas, kun vika on selvinnyt. Odotellaan siis huoltomiehen lausetta. En tiedä mitä se aspa puhelu edes maksaa, kun sitä ei sanota puhelun alussa ja maksaako odottaminen myös.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@mka999 Vaikka soitit toisen operaattorin liittymästä niin muistaakseni silloinkin on se operaattori velvollinen korvaamaan, jonka takia piti puhelu tehdä. Voisihan tilanne olla sekin, että olisi koko Elisan verkko pimeänä ja naapurilta olisi pitänyt puhelin lainata (ja joudut naapurille puhelun korvaamaan eli Elisan pitäs sulle korvata). Tarkemmin löytyy kuluttajansuojan puolelta juttua. Ei kannata Elisalle tulla asiakkaaksi jos ei halua harrastaa jonottelua (joutuu pahimmillaan jonottamaan myös googleen pääsyä). Ainaskin itellä kaikki muut operaattorit vastanneet kohtuu ajassa ja vikapuolelta yleensä nopiaan (sinne kannattaa soitta sillonkun asiakaspalvelu on kiinni)