Nokian Tottijärvellä ei toimi valokaapeli yhteys. Jo aamulla huomattiin. Häiriösivulla sanottiin, että ilmoitus häiriöstä on tehty ja Elisa ilmoittaa asiasta tekstiviestillä. Mutta ei ole ilmoittanut. Eikö Elisan pitäisi reilusti tiedottaa asiasta. Olemme uusi Elisan valokaapeli asiakas. Haluammekin tietää, onko tämä Elisan tapa toimia?
Vastaus
Häiriöilmoitus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi
Moikka
Häiriöilmoitusten osalta informoimme tietenkin kunhan vika on korjattuna. Ei huolta siis siitä 😊 Tietenkin jossain tapauksessa kestää oma aikansa, että vika saadaan korjattua. Onko vika edelleen vai joko se on korjattu?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
