Vastattu

Häiriöilmoitus

  • 24 July 2022
  • 1 kommentti
  • 96 katselukerrat

Nokian Tottijärvellä ei toimi valokaapeli yhteys. Jo aamulla huomattiin. Häiriösivulla sanottiin, että ilmoitus häiriöstä on tehty ja Elisa ilmoittaa asiasta tekstiviestillä. Mutta ei ole ilmoittanut. Eikö Elisan pitäisi reilusti tiedottaa asiasta. Olemme uusi Elisan valokaapeli asiakas. Haluammekin tietää, onko tämä Elisan tapa toimia? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 25 July 2022, 12:18

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Pena55 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Häiriöilmoitusten osalta informoimme tietenkin kunhan vika on korjattuna. Ei huolta siis siitä 😊 Tietenkin jossain tapauksessa kestää oma aikansa, että vika saadaan korjattua. Onko vika edelleen vai joko se on korjattu?