Skip to main content
Vastattu

HBO katkoo nettiyhteyttä

  • 3. lokakuuta 2022
  • 5 kommenttia
  • 415 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Miulla on täsmälleen tämän jo suljetun ketjun ongelma.
 

Miulla Samsungin Tizen käyttis telkkari.
HBO Maxin katsominen kaataa yhteyden. Vaihtaa yhteyden modeemin asetuksista hetkeksi eri tyyppiseksi, vaikka 4g → 5g ja takaisin, korjaa ongelman, mutta katkaisee kohta uudestaan.
Onko tähän löytynyt ratkaisua tai syytä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

@eMKoo Tekeekö tuota samaa esim jos jaat puhelimesta netin televisioon? Tätä olisi nyt hyvä päästä testaamaan vähän niin kuin “eri yhteydellä”. Päästään hieman tarkemmin tuohon ongelman juurisyyhyn kiinni.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

  • 4729 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022

Olisikohan tuolla jotain apuja:

https://techprofet-com.translate.goog/hbo-max-not-working-on-samsung-tv/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc

HBO Max ei toimi Samsung-televisiossa.

Toistaiseksi HBO Max on saatavilla useimmissa Samsungin älytelevisioissa, jotka on julkaistu vuodesta 2018 uusimpiin Tizen-käyttöjärjestelmää käyttäviin malleihin. Löydät täydellisen luettelon yhteensopivista malleista täältä Samsungin verkkosivustolta

Jos televisiosi ei kuitenkaan ole yhteensopiva, mutta haluat silti suoratoistaa HBO Maxia televisiossasi, on vähintään kaksi vaihtoehtoista tapaa katsella HBO Maxia Samsung-televisiossasi.

 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022

Hei @eMKoo! Kieltämättä erikoiselle kuulostaa. Jos testaat toisella laitteella tuota, niin tapahtuuko samanlaista ongelmaa silloin?


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 4. lokakuuta 2022
eMKoo kirjoitti:

Miulla on täsmälleen tämän jo suljetun ketjun ongelma.
 

Miulla Samsungin Tizen käyttis telkkari.
HBO Maxin katsominen kaataa yhteyden. Vaihtaa yhteyden modeemin asetuksista hetkeksi eri tyyppiseksi, vaikka 4g → 5g ja takaisin, korjaa ongelman, mutta katkaisee kohta uudestaan.
Onko tähän löytynyt ratkaisua tai syytä?

En usko, että se HBO:n vika eli tässä tapauksessa HBO Nordic Services Finland Oy/HBO Nordic AB sitä nettiä katkaise😁 On se syyllinen ihan muu.


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • Vastaus
  • 5. lokakuuta 2022

@eMKoo Tekeekö tuota samaa esim jos jaat puhelimesta netin televisioon? Tätä olisi nyt hyvä päästä testaamaan vähän niin kuin “eri yhteydellä”. Päästään hieman tarkemmin tuohon ongelman juurisyyhyn kiinni.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2023

Löysin nyt tähän todennäköisesti ratkaisun. Näitä yhteyskatkoja tosiaan oli hyvin vaihtelevasti ja esim. nettipelaaminen toimi aina ilman katkoja. Tarkistin modeemista yhteyden katkeamisen hetkellä (heti kun katkesi), millä taajuusnumerolla modeemi on liikennöimässä. Sitten modeemin yhteys poikki hallintapaneelista, jotta voi vaihtaa lte kaistan lukko asetusta. Poistin taajuusnumeron käytöstä, jolla modeemi oli katkeamishetkellä. Tokalla kerralla, kun olin 2 taajuusnumeroa poistanut, yhteyskatkokset loppuivat! :-)

Miun asunto on 3 eri tukiaseman läheisyydessä. Tarkistin https://www.cellmapper.net/map miten tukiasemien solut menevät kohdallani päällekkäin. Sitten mitä näiden solujen käyttämä taajuuden numero on. No taajuusnumero on 3 oli päällekkäin. Ja nimenomaan tuon 3 poistamisen jälkeen alkoi toimia paremmin.