Skip to main content

Elisalla henk.koht.asioinnissa minulle ehdotettiin kaapeli-tv;n lopettamista säästökeinona, koska katson ohjelmat Elisaviihteen kautta. Huomasin nyt huomattavasti myöhemmin, että kaapelitv:stä tulee edelleen laskut, vaikka sovimme sen katkaisusta. Katkaisin sen nyt itse jälkikäteen. Tv-sopimus lopetettiin ja laajakaista lakkasi toimimasta. Olen odottanut jo vuorokauden yhteydenottoa. Nyt jälkikäteen huomaan, että liittymämyyjät eivät ilmeisesti ole ottaneet huomioon laajakaistan ja kaapelitv:n yhteyttä. Ehkä siksi eivät katkaissetkaan sitä. En tiedä. Asiakaspalvelun pitäisi pystyä selvittämään mitä palveluja voi myydä mihinkin osoitteeseen. Katson tulleeni erehdytetyksi. Nyt minulla on siis toimimaton laajakaista+elisaviihde. Oletan, että joudun maksamaan kaapelitv:avausmaksun tästä päästäkseni.

Elisalla henk.koht.asioinnissa minulle ehdotettiin kaapeli-tv;n lopettamista säästökeinona, koska katson ohjelmat Elisaviihteen kautta. Huomasin nyt huomattavasti myöhemmin, että kaapelitv:stä tulee edelleen laskut, vaikka sovimme sen katkaisusta. Katkaisin sen nyt itse jälkikäteen. Tv-sopimus lopetettiin ja laajakaista lakkasi toimimasta. Olen odottanut jo vuorokauden yhteydenottoa. Nyt jälkikäteen huomaan, että liittymämyyjät eivät ilmeisesti ole ottaneet huomioon laajakaistan ja kaapelitv:n yhteyttä. Ehkä siksi eivät katkaissetkaan sitä. En tiedä. Asiakaspalvelun pitäisi pystyä selvittämään mitä palveluja voi myydä mihinkin osoitteeseen. Katson tulleeni erehdytetyksi. Nyt minulla on siis toimimaton laajakaista+elisaviihde. Oletan, että joudun maksamaan kaapelitv:avausmaksun tästä päästäkseni.

Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun, niin varmaan selviää parhain päin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle (OmaElisassa voi varata soittoajan nopeutetulla takaisinsoitolla)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta.)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Osallistu keskusteluun