Elisalla henk.koht.asioinnissa minulle ehdotettiin kaapeli-tv;n lopettamista säästökeinona, koska katson ohjelmat Elisaviihteen kautta. Huomasin nyt huomattavasti myöhemmin, että kaapelitv:stä tulee edelleen laskut, vaikka sovimme sen katkaisusta. Katkaisin sen nyt itse jälkikäteen. Tv-sopimus lopetettiin ja laajakaista lakkasi toimimasta. Olen odottanut jo vuorokauden yhteydenottoa. Nyt jälkikäteen huomaan, että liittymämyyjät eivät ilmeisesti ole ottaneet huomioon laajakaistan ja kaapelitv:n yhteyttä. Ehkä siksi eivät katkaissetkaan sitä. En tiedä. Asiakaspalvelun pitäisi pystyä selvittämään mitä palveluja voi myydä mihinkin osoitteeseen. Katson tulleeni erehdytetyksi. Nyt minulla on siis toimimaton laajakaista+elisaviihde. Oletan, että joudun maksamaan kaapelitv:avausmaksun tästä päästäkseni.
Elisalla henk.koht.asioinnissa minulle ehdotettiin kaapeli-tv;n lopettamista säästökeinona, koska katson ohjelmat Elisaviihteen kautta. Huomasin nyt huomattavasti myöhemmin, että kaapelitv:stä tulee edelleen laskut, vaikka sovimme sen katkaisusta. Katkaisin sen nyt itse jälkikäteen. Tv-sopimus lopetettiin ja laajakaista lakkasi toimimasta. Olen odottanut jo vuorokauden yhteydenottoa. Nyt jälkikäteen huomaan, että liittymämyyjät eivät ilmeisesti ole ottaneet huomioon laajakaistan ja kaapelitv:n yhteyttä. Ehkä siksi eivät katkaissetkaan sitä. En tiedä. Asiakaspalvelun pitäisi pystyä selvittämään mitä palveluja voi myydä mihinkin osoitteeseen. Katson tulleeni erehdytetyksi. Nyt minulla on siis toimimaton laajakaista+elisaviihde. Oletan, että joudun maksamaan kaapelitv:avausmaksun tästä päästäkseni.
Ota vaan yhteyttä asiakaspalveluun, niin varmaan selviää parhain päin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Soittakaa minulle (OmaElisassa voi varata soittoajan nopeutetulla takaisinsoitolla)
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta.)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi