Skip to main content
Vastaus

Kaapelimodeemi arris TG2482 ei yhdistä, uusi liittymä

  • November 19, 2021
  • 3 kommenttia
  • 684 katselukerrat

Hei

 

Taloyhtiö liitetty Elisa valokuituun. Yhteys jaetaan antenniverkon kautta.

Arris TG 2482 ei muodosta yhteyttä, löytää yhden downstream kanavan, lukittuu siihen hetkeksi, mutta sitten aloittaa taas haun.  TV löytää kanavat ja toimii hyvin, laatu erinomainen.

 

Mikä mättää? Vikailmo tehty, mutta ei ole kuulunut mitään.

 

Downstream
DCID    Freq    Power    SNR    Modulation    Octets    Correcteds    Uncorrectables
Downstream 1    9    474.00 MHz    13.30 dBmV    36.61 dB    256QAM    41000    5    0
Reset FEC Counters
Upstream
UCID    Freq    Power    Channel Type    Symbol Rate    Modulation
Upstream 1    3    45.70 MHz    ----    ----    ----    ----


Date Time    Event ID    Event Level    Description
1/1/1970 10:39    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

1/1/1970 10:39    84020100    4    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel

1/1/1970 10:39    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 10:40    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

1/1/1970 0:02    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:03    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

1/1/1970 0:03    84020100    4    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel

1/1/1970 0:03    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:04    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time ou
1/1/1970 0:05    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:06    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time ou

1/1/1970 0:06    84020100    4    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel

1/1/1970 0:07    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:08    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

1/1/1970 0:10    84020100    4    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel

1/1/1970 0:10    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:11    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

1/1/1970 0:11    84020100    4    Missing Mandatory MDD TLV on primary DS Channel

1/1/1970 0:12    82000200    3    No Ranging Response received - T3 time-out

1/1/1970 0:13    82000400    3    Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out

 

*macit poistettu logeista

 

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Kiitos @Almanen! Kurkkasin tilanteen ja CMAC täsmäsi meillä tietoihin :slight_smile:  näyttäisi siltä että kyseessä on jonkin verran laajempi vikatilanne tuolla alueella ja se on meillä tutkinnassa, sinun vikailmoitus olikin kytketty tähän meidän laajempaan tutkintaan jolloin saat tekstarilla tiedot miten korjaus etenee. Pahoittelut vielä omasta puolestani tästä aiheutuvasta harmista! :disappointed:

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • November 19, 2021

Moro @Almanen 
Tervetuloa OmaYhteisöön. Olitkos jo sen modeemin CM MAC/MAC osoitteen ilmoittanut meille uuden liittymän tilauksen yhteydessä? 

Voit laittaa asiakasnumerosi ja sen modeemin CM MAC osoitteen OmaYhteisö profiilin yksityisiin tietoihin niin voidaan tätä kautta katsoa, että onhan kaikki kunnossa tai voit olla yhteydessä meihin https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin sitä kautta saadaan asia eteenpäin. :)


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 19, 2021

Cmac on ilmoitettu Elisalle. Lisäsin sen ja asiakasnron profiiliin.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 22, 2021

Kiitos @Almanen! Kurkkasin tilanteen ja CMAC täsmäsi meillä tietoihin :slight_smile:  näyttäisi siltä että kyseessä on jonkin verran laajempi vikatilanne tuolla alueella ja se on meillä tutkinnassa, sinun vikailmoitus olikin kytketty tähän meidän laajempaan tutkintaan jolloin saat tekstarilla tiedot miten korjaus etenee. Pahoittelut vielä omasta puolestani tästä aiheutuvasta harmista! :disappointed: