Moi,
Aina silloin tällöin ja useamman kerran huonoon aikaan EPC3928 yrittää uudistaa IP-osoitteensa siinä epäonnistuen. Seuraavaksi se aloittaa tuon Unicast Maintenance Ranging -operaation, eikä saa mitään vastausta operaattorin päästä (T3 time-out).
Mistä tämä johtuu ja eikö sille voi tehdä mitään? Tätä on jo vuosia kärsitty ja etätyöhaastattelut, palaverit sun muut on kärsinyt yhteyden katkeamisesta. Ongelma yleensä selviää vasta reitittimen uudelleenkäynnistyksellä, joka ottaa oman aikansa.
edit: Katkon jälkeen näyttää signaalitasot ainakin omaan silmään melko normaaleilta, mutta katkoksen aikaista tilannetta ei tiedä. Pitäisikö joku scraper tehdä, joka hakee minuutin välein modeemin webi ui:lta nuo tiedot parempaan talteen, vai onko helpompaa tapaa?