Vastattu

Kaapelinetti tökkii Tahmelassa

  • 3 toukokuu 2021
  • 4 kommenttia
  • 72 katselukerrat

Mikä tökkii kaapeli internet Tampere Tahmela täällä Elisan mukaan päivitettiin verkkoa yhteys oliilmoituksen mukaan poikki viikolla ok, mutta nyt on alkanut yhteys pätkiin säännöllisen epäsäännöllisesti ja useasti parhaaseen tv aikaan. Onko vika modeemissa jo usean vuoden vanha vai onko verkossa jotain käpyä.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kales 4 toukokuu 2021, 16:39

Jees lähetin omanElisan kautta ottivat heti yhteyttä oletko resetoinut modeemia mulla tais auttaa  tai sit ovat tehneet jotain mutta kokeile resetointia.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Morjesta. Ikävä kuulla, että yhteydet pätkii. 

Jos tuota pätkimistä on jatkuvasti niin suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin sitä kautta saa vikailmoitusta jätettyä. :) 

Sama ongelma kaapelissa Ylöjärven puolella Siivikkalassa. On katkonut satunnaisesti 1–3 kertaa päivässä viimeisen viikon ajan. Ensin katkeaa netti, sitten kaapeli-TV. Televisio palautuu n. viidessä minuutissa, mutta nettiyhteydessä menee pidempään, mikä voi johtua myös kaapelimodeemin hitaasta uudelleenyhdistämisestä. Sen boottaus tuntuu palauttavan yhteyden nopeammin.

 

Morjesta. Ikävä kuulla, että yhteydet pätkii. 

Jos tuota pätkimistä on jatkuvasti niin suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin sitä kautta saa vikailmoitusta jätettyä. :) 

Eikö vikailmoitusta voi tehdä sähköpostitse tai muuten tekstimuotoisena? Ei oikein huvita soitella, eikä varsinkaan odottaa yhteydenottoja.

Jees lähetin omanElisan kautta ottivat heti yhteyttä oletko resetoinut modeemia mulla tais auttaa  tai sit ovat tehneet jotain mutta kokeile resetointia.

Jees lähetin omanElisan kautta ottivat heti yhteyttä oletko resetoinut modeemia mulla tais auttaa  tai sit ovat tehneet jotain mutta kokeile resetointia.

 

Kiitos, OmaElisan kautta tosiaan onnistui viestin lähettäminen.

 

En ole vielä viitsinyt palauttaa modeemin tehdasasetuksia, koska vika vaikuttaa olevan signaalissa. Minulla siis katkeaa myös television DVB-C-signaali kokonaan, ja se ei ole kytköksissä kaapelimodeemiin, eikä nettiliittymään.

Osallistu keskusteluun