Moi,
Olisiko yhteisöllä mitään arvauksia tähän:
Arris TG2492S yhteys katkesi yhtäkkiä kuin seinään tänään aamulla. Modeemin US/DS valo vilkkuu ja online koko ajan pimeänä. Kokeiltu/havaintoja:
- uudelleenkäynnistys
- modeemin reset
- eri antennipiuhaa ja signaalinjakajaa
- eri antennipistoketta
- Kaapeli-TV toimii ok koko ajan.
- modeemi ollut käytössä minulla pari vuotta ja toiminut moitteettomasti. modeemin hallintasivuille pääsee nyt selaimella kuten normaalistikin.
- soitto aspaan, tunnin jonotuksen jälkeen ottivat vikailmoituksen vastaan muttei annettu mitään muuta apua. Varmistin kuitenkin, että oikea MAC osoite heillä. Nyt koko päivän ilman yhteyttä katseltu modeemin vilkkuvaa valoa. Kauanko tällaisissa yleensä menee?
Telian puhelinliittymän hotspot toimii onneksi backuppina nyt. Varmaan sieltäpäin pitää alkaa kohta katsoa 5g-reititintä kiinteän yhteyden tilalle.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viesti