Skip to main content
Vastattu

kiinteä netti pätkii

  • December 25, 2024
  • 4 kommenttia
  • 146 katselukerrat

Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

@apro saitko näillä vinkeillä apua tilanteeseesi? 🙂 Pätkiminen on vielä tosiaan melkoisen laaja käsite ja se voi johtua todella monesta erilaisesta asiasta. Perusvinkkejä on kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistys (ja tehdasasetusten palautus) ja mahdollisuuksien mukaan mm. eri modeemin/reitittimen testaus. Jos käytössä on langaton verkko, kannattaa kokeilla yhteyttä myös langallisesti ja testata, että tapahtuuko myös näin pätkimistä.

4 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 25, 2024

Vähän pitäisi saada tietoa lisää, mikä kiinteä netti, mitkä laitteet yhdistettynä yms.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • December 25, 2024

Häiriöilmoituksissa päivystetään kyllä.

010 190 240


  • December 25, 2024

Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?

Siitä voi tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Vähän hitaampia:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (Muut)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • Vastaus
  • December 27, 2024

@apro saitko näillä vinkeillä apua tilanteeseesi? 🙂 Pätkiminen on vielä tosiaan melkoisen laaja käsite ja se voi johtua todella monesta erilaisesta asiasta. Perusvinkkejä on kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistys (ja tehdasasetusten palautus) ja mahdollisuuksien mukaan mm. eri modeemin/reitittimen testaus. Jos käytössä on langaton verkko, kannattaa kokeilla yhteyttä myös langallisesti ja testata, että tapahtuuko myös näin pätkimistä.