Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?
Vähän pitäisi saada tietoa lisää, mikä kiinteä netti, mitkä laitteet yhdistettynä yms.
Häiriöilmoituksissa päivystetään kyllä.
010 190 240
Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?
Siitä voi tehdä vika/häiriöilmoituksen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Vähän hitaampia:
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (Muut)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
Pätkiminen on vielä tosiaan melkoisen laaja käsite ja se voi johtua todella monesta erilaisesta asiasta. Perusvinkkejä on kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistys (ja tehdasasetusten palautus) ja mahdollisuuksien mukaan mm. eri modeemin/reitittimen testaus. Jos käytössä on langaton verkko, kannattaa kokeilla yhteyttä myös langallisesti ja testata, että tapahtuuko myös näin pätkimistä.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi