Skip to main content

Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?

Vähän pitäisi saada tietoa lisää, mikä kiinteä netti, mitkä laitteet yhdistettynä yms.


Häiriöilmoituksissa päivystetään kyllä.

010 190 240


Kiinteä netti pätkii/eitoimi välillä päiväkausiin. Kun se toimii, voin saada vianhaulla tiedon että se toimii. Kun se ei toimi, voin vain odottaa, että se alkaa toimia… Keksiikö kukaan turhempaa/idioottimaisempaa apua surkeaan verkkoon?

Siitä voi tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Vähän hitaampia:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (Muut)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 


@apro saitko näillä vinkeillä apua tilanteeseesi? 🙂 Pätkiminen on vielä tosiaan melkoisen laaja käsite ja se voi johtua todella monesta erilaisesta asiasta. Perusvinkkejä on kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistys (ja tehdasasetusten palautus) ja mahdollisuuksien mukaan mm. eri modeemin/reitittimen testaus. Jos käytössä on langaton verkko, kannattaa kokeilla yhteyttä myös langallisesti ja testata, että tapahtuuko myös näin pätkimistä.


Osallistu keskusteluun