Skip to main content

Kiitos Veera.V:lle asiakaspalvelusta

  • June 24, 2026
  • 1 kommentti
  • 31 katselukerrat

Kiitos Veera. Koht on mul on nwtti

 

EDIT: 25.6.2026 // tarkennettu otsikkoa. -eepuska

1 kommentti

eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 25, 2026

Ihana kuulla, että asiointi on sujunut hyvin ja nettiasiat hoidettu kuntoon.💙