Vastattu

Laajakaista ei toimi liittymäpäivityksen jälkeen

  • 12 April 2022
  • 6 kommenttia
  • 161 katselukerrat

Päivitin eilen laajakaista-sopimukseni ja päivitys tuli ilmeisesti tämän vuorokauden puolella voimaan. Tänään kaapelimodeemin Kotiboksi (Arris) ei ole yhdistänyt nettiin ollenkaan. Olen sammuttanut ja käynnistänyt modeemin uudelleen pariin otteeseen. Vain US/DS -valo jää vilkkumaan. Yhteyttä ei ole syntynyt usean tunnin odottelun jälkeen. Reboottauskaan ei auttanut.

 

Onko tämä normaalia liittymäpäivityksen jälkeen? Mitä minun tulisi tehdä, jotta saan nettiyhteyden taas toimimaan?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 12 April 2022, 13:08

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Päivitin eilen laajakaista-sopimukseni ja päivitys tuli ilmeisesti tämän vuorokauden puolella voimaan. Tänään kaapelimodeemin Kotiboksi (Arris) ei ole yhdistänyt nettiin ollenkaan. Olen sammuttanut ja käynnistänyt modeemin uudelleen pariin otteeseen. Vain US/DS -valo jää vilkkumaan. Yhteyttä ei ole syntynyt usean tunnin odottelun jälkeen. Reboottauskaan ei auttanut.

 

Onko tämä normaalia liittymäpäivityksen jälkeen? Mitä minun tulisi tehdä, jotta saan nettiyhteyden taas toimimaan?

Kannattaa koittaa ihan resetointia myös, eikä pelkästään sammuttamista

Kiitos vinkistä! Kyllä, resetointiakin on kokeiltu, edelleenkin vain US/DS-valo vilkuu.

Käyttäjätaso 7

Tarkista antenniliitännät.

Sammuta modeemi. Ota virtapistoke irti ainakin minuutiksi. Virtapistoke takaisin. Modeemi päälle.

Tiedä, vaikka auttaa, joskus on jopa auttanutkin.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Voi olla profiilikin sitten ihan rikki. Vikapuolelle yhteyttä ni voidaan tutkia ja korjata.

Antenniliitännät tarkistettu. Sammutin modeemin ja irroitin virtajohdon pariksi minuutiksi. Käynnistyksen jälkeen US/DS-valo jäi edelleen vilkkumaan (nyt vilkkunut jo 10 minuuttia).

Käyttäjätaso 7

Tarkista häiriötilanne alueellasi:

https://elisa.fi/verkkoapuri/

Jos ei häiriöitä, niin

Yhteyttä tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Ja homma hoituu.