Skip to main content

Laajakaista liittymän sulkemisen vaikeus Elisalla

  • September 21, 2025
  • 3 kommenttia
  • 97 katselukerrat

Joitain viikkoja sitten jätin soittopyynnön teille kun laajakaista liittymää ei saa suljettua kuin soittamalla teille, vaikka liittymä on toistaiseksi voimassa oleva. Asiakaspalvelunne ei ollut auki, joten jätin soittopyynnön teille.

No, soitettiin teiltä ja annettiin hälyttää kokonaisen 1 kerran, jonka jälkeen ei uudelleen soitettu ikinä.

Nyt kuitenkin liittymä siis edelleen auki ja laskua kyllä osaatte tästä liittymästä laittaa, vaikka ette soitettua saa niin, että siihen voisi keritä vastaamaan ja saisi liittymän suljettua. Itsellä on muutakin tekemistä kuin soitella teille ja helposti unohtuu tämä asia taustalle.

Nyt jo voin rehellisesti sanoa, että en ikinä tule teidän asiakkaaksenne, mikäli vain joku muukin palveluntarjoaja löytyy. On tämä teidän toiminta aika naurettavaa. Onneksi nuo puhelinliittymien siirto onnistui toisen operaattorin ilmoituksella ilman mitään pelleilyä yms.

 

Uusi soittopyyntö jätetty teille tänään 21.9.2025, jotta saisi tämän laajakaistan suljettua. 

Katsotaan montako soittoa tämä asia teiltä vaatii tai soittopyyntöä tai soittoa teille, on kuitenkin aika kimurantista asiasta ilmeisesti kyse. Nyt siis 1 soitto teiltä ja 2 soittopyyntöä teiltä.

3 kommenttia

  • September 21, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin onnistuu:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Tai somessa, (jos mahdollista.)

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 25, 2025

Hyvin erikoista, että soitto on ehtinyt hälyttää vain kerran. 🤔 Onko uusi puhelu jo tullut ja asia hoidettu? Mitä tuohon irtisanomiseen muuten tulee, niin se tosiaan onnistuu vaihtoehtoisesti myös viestitse Kimblezin maninitsemista väylistä. ⌨️


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 25, 2025

Uusi soitto tullut, soittaja pahoitteli heidän aiempaa toimintaa. Kaiken pitäisi selvää kuun vaihteeseen mennessä/aikana. Katsotaan miten menee.

 

ps

Kaikkien näiden muidenkin vaihtoehtojen olisi hyvä olla selvästi jossain näkyvillä, nyt ei todellakaan ole. No, nykysuuntaus näyttää kylläkin olevan, että ketään ei saa mistään helposti kiinni tai asiaansa helposti laitettua eteenpäin, esim email palveluntarjoajalle , jonka perusteella asiakaspalvelija soittaa onko asia aiheellinen/oikea (ettei joku  ulkopuolinen yritä esim tehdä kiusaa sulkemalla vaikka liittymää tms) tms ja asia saatetaan loppuun.