Joitain viikkoja sitten jätin soittopyynnön teille kun laajakaista liittymää ei saa suljettua kuin soittamalla teille, vaikka liittymä on toistaiseksi voimassa oleva. Asiakaspalvelunne ei ollut auki, joten jätin soittopyynnön teille.
No, soitettiin teiltä ja annettiin hälyttää kokonaisen 1 kerran, jonka jälkeen ei uudelleen soitettu ikinä.
Nyt kuitenkin liittymä siis edelleen auki ja laskua kyllä osaatte tästä liittymästä laittaa, vaikka ette soitettua saa niin, että siihen voisi keritä vastaamaan ja saisi liittymän suljettua. Itsellä on muutakin tekemistä kuin soitella teille ja helposti unohtuu tämä asia taustalle.
Nyt jo voin rehellisesti sanoa, että en ikinä tule teidän asiakkaaksenne, mikäli vain joku muukin palveluntarjoaja löytyy. On tämä teidän toiminta aika naurettavaa. Onneksi nuo puhelinliittymien siirto onnistui toisen operaattorin ilmoituksella ilman mitään pelleilyä yms.
Uusi soittopyyntö jätetty teille tänään 21.9.2025, jotta saisi tämän laajakaistan suljettua.
Katsotaan montako soittoa tämä asia teiltä vaatii tai soittopyyntöä tai soittoa teille, on kuitenkin aika kimurantista asiasta ilmeisesti kyse. Nyt siis 1 soitto teiltä ja 2 soittopyyntöä teiltä.

