Olen ostanut Elisalta monta vuotta sitten fcct tekniikalla toimivan valokuitulaajakaistan. Nyt huomasin että ettepä enää myy valokuitua osoitteeseemme. Samaan aikaan netti on alkanut pahasti pätkimään. Mikäs juttu tämä on että valokuitua ei ole enää ja oletteko kaikessa hiljaisuudessa huonontaneet kiinteiden laajakaistojen nopeuksia? Mobiililaajakaistaa vaan tarjolla enää ns parempina yhteyksinä.
Laajakaista pätkii
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Olen ostanut Elisalta monta vuotta sitten fcct tekniikalla toimivan valokuitulaajakaistan. Nyt huomasin että ettepä enää myy valokuitua osoitteeseemme. Samaan aikaan netti on alkanut pahasti pätkimään. Mikäs juttu tämä on että valokuitua ei ole enää ja oletteko kaikessa hiljaisuudessa huonontaneet kiinteiden laajakaistojen nopeuksia? Mobiililaajakaistaa vaan tarjolla enää ns parempina yhteyksinä.
Onko se liittymä kuitenkin nimeltään entinen Kotikuitu,nykyisin Netti kotiin.
Kannattaa joka tapauksessa ottaa yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
