Lainaus Elisan sivustolta: “Kirjaudu OmaElisaan, jotta pystymme mittaamaan tarkemmin nettiyhteytesi toimivuutta.”
Saunalahti Korttelikuitu 30
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: miten voi kirjautua OmaElisaan ja pysyä kirjautuneena, jos modeemissa ei pala internet valo jatkuvasti eli yhteys katkeilee noin vajaan minuutin ajaksi ja esim. tunnin sisällä useamman kerran. Silloin taas, kun internet valo palaa, mikä tarkoittaa sitä, että laajakaistanetti toimii, niin silloin saan vastaukseksi verkkoapurilta, että ei ole mitään vikaa havaittavissa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Lainaus Elisan sivustolta: “Kirjaudu OmaElisaan, jotta pystymme mittaamaan tarkemmin nettiyhteytesi toimivuutta.”
Saunalahti Korttelikuitu 30
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: miten voi kirjautua OmaElisaan ja pysyä kirjautuneena, jos modeemissa ei pala internet valo jatkuvasti eli yhteys katkeilee noin vajaan minuutin ajaksi ja esim. tunnin sisällä useamman kerran. Silloin taas, kun internet valo palaa, mikä tarkoittaa sitä, että laajakaistanetti toimii, niin silloin saan vastaukseksi verkkoapurilta, että ei ole mitään vikaa havaittavissa.
Tee vaikka vika/häiriöilmoitus:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Vika/häiriöilmoitukset ympäri vuoden, joka päivä 24h.
Joulunpyhinäkin. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Lainaus Elisan sivustolta: “Kirjaudu OmaElisaan, jotta pystymme mittaamaan tarkemmin nettiyhteytesi toimivuutta.”
Saunalahti Korttelikuitu 30
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: miten voi kirjautua OmaElisaan ja pysyä kirjautuneena, jos modeemissa ei pala internet valo jatkuvasti eli yhteys katkeilee noin vajaan minuutin ajaksi ja esim. tunnin sisällä useamman kerran. Silloin taas, kun internet valo palaa, mikä tarkoittaa sitä, että laajakaistanetti toimii, niin silloin saan vastaukseksi verkkoapurilta, että ei ole mitään vikaa havaittavissa.
Tee vaikka vika/häiriöilmoitus:
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm) Vika/häiriöilmoitukset ympäri vuoden, joka päivä 24h.
Joulunpyhinäkin. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.