Skip to main content

moikka 

minulla ollut nyt 3 päivää ongelmia netin kanssa. Minulla on ethernet eli netti tulee seinästä. Se on katkeillu tosi paljon nyt ja kun olen katsonu asetuksia se ilmottaa päivitä laajakaista ja vie minut elisan sivuille. Tulen elisan sivuille ja koitan laittaa osoite ja katuinumero ja se ei anna mun painaa näytä saatavuus jne jne elikkä miten saan nyt kun tähän vuokraan kuuluu netti teiltä niin sen laajakaistan päivitettyä. Onko nettisivu rikki mistä se päivitetään tai enkö ymmärrä jotain. Kiitos jos vastaatte koska en voi katsoa youtubea jne ja mun  Ping on ollu aina 0 ja nyt 30 eli ´jotai tapahtunu ja olen sitä korjaamassa.

moikka 

minulla ollut nyt 3 päivää ongelmia netin kanssa. Minulla on ethernet eli netti tulee seinästä. Se on katkeillu tosi paljon nyt ja kun olen katsonu asetuksia se ilmottaa päivitä laajakaista ja vie minut elisan sivuille. Tulen elisan sivuille ja koitan laittaa osoite ja katuinumero ja se ei anna mun painaa näytä saatavuus jne jne elikkä miten saan nyt kun tähän vuokraan kuuluu netti teiltä niin sen laajakaistan päivitettyä. Onko nettisivu rikki mistä se päivitetään tai enkö ymmärrä jotain. Kiitos jos vastaatte koska en voi katsoa youtubea jne ja mun  Ping on ollu aina 0 ja nyt 30 eli ´jotai tapahtunu ja olen sitä korjaamassa.

Kyllä tuo https://elisa.fi/netti/netti-kotiin/ sivu hyvin toimii.

Laitoithan välilyönnin kadun nimen, numeron ja rapun jälkeen.

OmaElisassahan on myös Päivitä liittymä -painike.

Omaelisa  Etusivulla: Tarkastele tuotteitasi: Klikkaa liittymääsi/Päivitä liittymä

Asiakaspalvelussahan toki onnistuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaikka somessa:

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Veikkaanpa että jos sieltä Elisan sivuilta jotain päivität, se ei enää sisälly vuokraan, vaan joudut siitä erikseen maksamaan.

 

Tee Elisalle vikailmoitus tai ilmoita asiasta vuokranantajalle joka hoitaa asian kuntoon.


Veikkaanpa että jos sieltä Elisan sivuilta jotain päivität, se ei enää sisälly vuokraan, vaan joudut siitä erikseen maksamaan.

Kyllä kaikki vastikkeeseen kuuluvat perusnopeus- tai itsemaksetut lisänopeusyhteydet rekisteröidään samalla tavalla verkkokaupasta kuin yksittäisliittymät.

 


Veikkaanpa että jos sieltä Elisan sivuilta jotain päivität, se ei enää sisälly vuokraan, vaan joudut siitä erikseen maksamaan.

Kyllä kaikki vastikkeeseen kuuluvat perusnopeus- tai itsemaksetut lisänopeusyhteydet rekisteröidään samalla tavalla verkkokaupasta kuin yksittäisliittymät.

 

En kai muuta sanonutkaan, totesin vain että jos sieltä jotain päivität(oletan että sieltä ei voi muuta päivitystä tehdä kuin lisää nopeutta?) se ei enää kuulu ilmaiseen taloyhtiön tarjoamaan palveluun ?


Osallistu keskusteluun