Vastattu

Laajakaistan peruutus

  • 5 October 2022
  • 1 kommentti
  • 152 katselukerrat

Hei! 
Messuilla myyjänne houkutteli minut vaihtamaan laajakaistani ja mobiililiittymäni Elisalle. Hän sanoi että liittymän vaihdos menee automaattisesti mut nykyinen laajakaista pitää perua itse. Kotona tarkastelin tarkemmin nykyisten liittymieni hintoja ja totesin niiden olevan huomattavasti edullisempia kuin Elisan. Yritin sitten vaikka kuinka kauan löytää keinon OmaElisassa peruuttaa nämä käsittelyssä olevat sopimukset tuloksetta kunnes sain chatissa ystävällisen palvelun kautta ne peruutettua. Nyt sitten entinen ja nykyinen laajakaistani olikin irtisanottu, ilmeisesti Elisan toimesta ja olen ilman nettiä kotona. Miten tämä on mahdollista kun sanottiin että joudun perumaan sen itse (jota en ehtinyt tekemään) ja kun peruin koko Elisan laajakaistan ennen sen voimaantuloa?? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 5 October 2022, 16:01

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Voithan ottaa uudestaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Hyvä vaihtoehto on myös,

Että laitat yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Tulee asia varmastikin kuntoon.