Skip to main content

Sain äsken Elisalta tekstiviestin, jossa kerrotaan, että 13.3. 8:00 - 14.3. 16:00 aiheutuu 2 tunnin “katkos” laajakaistayhteyteeni. Eli siis VAIN vajaan kahden vuorokauden kuluttua. 


En ymmärrä miksi näistä suunnitelluista katkoksista ei voi ilmoittaa ajoissa. Lisäksi ei ilmoiteta, mihin ajankohtaan vuorokaudesta katko ajoittuu vai tuleeko vain lyhyitä katkoja molempina päivinä. 


Nykyään kun tehdään etätöitä, niin katkoksien aikana ei voi tehdä töitä. Nyt tulee kova kiire järjestää korvaava yhteys tilalle kyseisille päiville, koska ei ole ilmoitettu tarkempia ajankohtia katkolle.

 

Vähemmästäkin alkaa “kiukku nousta”.

Katkos on maksimissaan 2 tuntia, minimissään minuutteja. Riippuu ihan siitä mikä on katkoksen ajanhetkellä IP-osoitteen leasen jäljellä oleva aika ja minkälainen kytkentämuutos on kyseessä.

Puhelimesta jaat nettiyhteyden siksi aikaa kuin primääriyhteys ei ole käytössä. Tällä ratkaisulla pärjää 99% etätyötä tekevistä asiakkaistamme.


Ymmärsinkö nyt siis oikein, että kyseessä on yksi katko, jonka pituus on enintään 2 h ja joka ajoittuu johonkin kohtaan näille kahdelle vuorokaudelle, mutta ei ole mitään mahdollisuutta tietää ajankohtaa tarkemmin?


Ymmärsinkö nyt siis oikein, että kyseessä on yksi katko, jonka pituus on enintään 2 h ja joka ajoittuu johonkin kohtaan näille kahdelle vuorokaudelle, mutta ei ole mitään mahdollisuutta tietää ajankohtaa tarkemmin?

Jos laitat asiakasnumeron yhteisöprofiiliisi, voin koittaa selvitellä mihin muutostyöhön asiakkuutesi liittyy ja arvioida tilannettasi kenties tarkemmin.


Ymmärsinkö nyt siis oikein, että kyseessä on yksi katko, jonka pituus on enintään 2 h ja joka ajoittuu johonkin kohtaan näille kahdelle vuorokaudelle, mutta ei ole mitään mahdollisuutta tietää ajankohtaa tarkemmin?

Jos laitat asiakasnumeron yhteisöprofiiliisi, voin koittaa selvitellä mihin muutostyöhön asiakkuutesi liittyy ja arvioida tilannettasi kenties tarkemmin.

Kiitos, lisätiedosta olisi hyötyä.


Osallistu keskusteluun