Skip to main content
Vastaus

Laskutetaan kuitua vaikka sellaista ei ole

  • April 9, 2024
  • 1 kommentti
  • 177 katselukerrat

Hei,

Saan teiltä laskuja jossa mainitaan kuituyhteys. Minulla ei ole kuitua kotiin, vaikka siitä on tehty erillinen sopimus jopa Elisan kanssa. Elisa ei ole kuituyhteyttä rakentanut mutta laskutus on kuin kuituyhteys olisi. Joten katson mikäli laajakaista laskun kk summa on huokeampi, että Elisa on minulle velkaa niiltä ylimaksukuukausilta jotka tapahtuneet (varmaan n puolen vuoden aikana) ja kuittaa tämän velan seuraavassa laskussa tai lähettää hyvityslaskun.

Terv, Olli Aho

EDIT: 10.4.2024 // Muokattu osoitetiedot ja puhelinnumero piiloon sekä otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei,

Saan teiltä laskuja jossa mainitaan kuituyhteys. Minulla ei ole kuitua kotiin, vaikka siitä on tehty erillinen sopimus jopa Elisan kanssa. Elisa ei ole kuituyhteyttä rakentanut mutta laskutus on kuin kuituyhteys olisi. Joten katson mikäli laajakaista laskun kk summa on huokeampi, että Elisa on minulle velkaa niiltä ylimaksukuukausilta jotka tapahtuneet (varmaan n puolen vuoden aikana) ja kuittaa tämän velan seuraavassa laskussa tai lähettää hyvityslaskun.

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa)

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • Vastaus
  • April 9, 2024

Hei,

Saan teiltä laskuja jossa mainitaan kuituyhteys. Minulla ei ole kuitua kotiin, vaikka siitä on tehty erillinen sopimus jopa Elisan kanssa. Elisa ei ole kuituyhteyttä rakentanut mutta laskutus on kuin kuituyhteys olisi. Joten katson mikäli laajakaista laskun kk summa on huokeampi, että Elisa on minulle velkaa niiltä ylimaksukuukausilta jotka tapahtuneet (varmaan n puolen vuoden aikana) ja kuittaa tämän velan seuraavassa laskussa tai lähettää hyvityslaskun.

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa)