Vastattu

Laskutetaan kuitua vaikka sellaista ei ole

  • 9 April 2024
  • 1 kommentti
  • 119 katselukerrat

Hei,

Saan teiltä laskuja jossa mainitaan kuituyhteys. Minulla ei ole kuitua kotiin, vaikka siitä on tehty erillinen sopimus jopa Elisan kanssa. Elisa ei ole kuituyhteyttä rakentanut mutta laskutus on kuin kuituyhteys olisi. Joten katson mikäli laajakaista laskun kk summa on huokeampi, että Elisa on minulle velkaa niiltä ylimaksukuukausilta jotka tapahtuneet (varmaan n puolen vuoden aikana) ja kuittaa tämän velan seuraavassa laskussa tai lähettää hyvityslaskun.

Terv, Olli Aho

EDIT: 10.4.2024 // Muokattu osoitetiedot ja puhelinnumero piiloon sekä otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 9 April 2024, 14:49

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Hei,

Saan teiltä laskuja jossa mainitaan kuituyhteys. Minulla ei ole kuitua kotiin, vaikka siitä on tehty erillinen sopimus jopa Elisan kanssa. Elisa ei ole kuituyhteyttä rakentanut mutta laskutus on kuin kuituyhteys olisi. Joten katson mikäli laajakaista laskun kk summa on huokeampi, että Elisa on minulle velkaa niiltä ylimaksukuukausilta jotka tapahtuneet (varmaan n puolen vuoden aikana) ja kuittaa tämän velan seuraavassa laskussa tai lähettää hyvityslaskun.

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa)

Osallistu keskusteluun