Skip to main content
Vastaus

Lisätietojen liittäminen vikailmoitukseen?

  • January 18, 2022
  • 3 kommenttia
  • 72 katselukerrat

Laajakaistayhteys meni poikki illalla joskus klo 22 jälkeen, mutta aamulla toimi taas kunnes klo 7 jälkeen ei taas toiminut. Debuggauksen jälkeen laitoin Elisalle vikailmoituksen mobiiliverkon kautta ja sain ilmoituksen tunnisteen. Aika pian sen jälkeen joskus klo 8:15 laajakaistayhteys alkoikin taas toimia. Ajattelin laittaa siihen samaan vikailmoitukseen status-päivityksen siitä, että tilanne on nyt korjautunut. En kuitenkaan löytänyt mistään tapaa liittää lisäinfoa jo lähetettyyn vikailmoitukseen. Onko se jotenkin piilossa niin, että en huomannut sitä?

Sain klo 8:30 aikoihin tekstarin Elisalta ja vastaamalla siihen pystyin kyllä perumaan tämän vikailmoituksen, joten sikäli asia kyllä hoitui.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Oireenkuva on nyt sellainen, että kannattaa ehdottomasti pitää vikailmoitus voimassa 😊 Lisätietoja kyllä kysellään puhelimitse jos viankorjaus sellaista tarvitsee 👍

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 18, 2022

Nyt sitten taas yhteys pimeänä. Mitä ihmettä tässä tapahtu. Joudun nyt taas tekemään uuden vikailmoituksen!


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 18, 2022

Nyt kuitenkin alkoi taas toimia! Äsken Arris-modeemissa oli sekä Online että US/DS valo pimeänä. Täytyy katsoa tämä päivä. Etätyöyhteydeksi konffasin kuitenkin mobiiliverkon, jottei tämä jojoilu sotke töitä.  


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • January 18, 2022

Oireenkuva on nyt sellainen, että kannattaa ehdottomasti pitää vikailmoitus voimassa 😊 Lisätietoja kyllä kysellään puhelimitse jos viankorjaus sellaista tarvitsee 👍