Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?
Miksi sopimus ei näy OmaElisa sivulla lainkaan?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?
Ai niin, minä unohdin mainita tuossa alkuperäisessä kirjoituksessa, että kyseessä on samalla operaattorin vaihto edellisestä palveluntarjoajasta Elisaan.
Elokuussa sitten näkyy, kun Elisan liittymäsi avataan.
Eikö se näy kuitenkin OmaElisassa kohdassa: Tuotteesi ja tilauksesi / Tilaukset.
Jotta tulossa on.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
