Vastattu

Miksi sopimus ei näy OmaElisa sivulla lainkaan?


Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 22 May 2022, 15:14

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Olisikohan niin, että se uusi sopimus näkyy OmaElisassa sitten,

kun se Elokuussa astuu ns. voimaan.

Käyttäjätaso 7

Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?

Jos sinulla on nykyisessä sopimuksessa alennushinta elokuuhun saakka , niin silloin saattaa kyse olla siitä , että et tilannut uutta liittymää , vaan vain uuden hintapäivityksen.

Silloin homma menee kuten @Kimblez jo totesi , että uusi hinta/sopimus näkyy vasta elokuussa Oma Elisassa.

Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?

Ai niin, minä unohdin mainita tuossa alkuperäisessä kirjoituksessa, että kyseessä on samalla operaattorin vaihto edellisestä palveluntarjoajasta Elisaan.

Käyttäjätaso 7

Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?

Ai niin, minä unohdin mainita tuossa alkuperäisessä kirjoituksessa, että kyseessä on samalla operaattorin vaihto edellisestä palveluntarjoajasta Elisaan.

Elokuussa sitten näkyy, kun Elisan liittymäsi avataan.

Eikö se näy kuitenkin OmaElisassa kohdassa: Tuotteesi ja tilauksesi / Tilaukset.

Jotta tulossa on.

Minä tein tässä alkuvuodesta internet-sopimuksen josta on kulunut jo kolme kuukautta, ja tämä sopimus ei vieläkään näy OmaElisa sivullani lainkaan. Tuo 4G-laajakaista tulee käyttöön vasta tämän vuoden Elokuussa olosuhteiden pakosta kun nykyinen 4G-internet sopimus kotiin on vielä sinne asti voimassa. Tein siinä samalla puhelinliittymän vaihdon, ja se kyllä näkyy ihan normaalisti. Missä vika ja voiko tätä saada korjattua?

Ai niin, minä unohdin mainita tuossa alkuperäisessä kirjoituksessa, että kyseessä on samalla operaattorin vaihto edellisestä palveluntarjoajasta Elisaan.

Elokuussa sitten näkyy, kun Elisan liittymäsi avataan.

Eikö se näy kuitenkin OmaElisassa kohdassa: Tuotteesi ja tilauksesi / Tilaukset.

Jotta tulossa on.

Sehän se tässä onkin outoa. Tämä myyjä jonka kanssa minä juttelin paikallisessa ruokakaupassa jolla oli myyntipiste laitettuna siellä jopa antoi minulle SIM-kortin molempien käyttöönottoa varten ja sanoi että “homma on kunnossa.” Sen jälkeen en vilkaissut OmaElisaa pitkään aikaan. Mutta näin se vain on, ainoastaan puhelinliittymän vaihto nykyiseltä operaattorilta Elisalle näkyy minun tiedoissa, 4G- koti-internetin vaihdosta ei näy mitään mainintaa. 

Käyttäjätaso 7

Mutta näin se vain on, ainoastaan puhelinliittymän vaihto nykyiseltä operaattorilta Elisalle näkyy minun tiedoissa, 4G- koti-internetin vaihdosta ei näy mitään mainintaa. 

Jaa-a, mitenkähän on - pystyykö mobiilinetin nykyään “vaihtamaan” eli antamaan uudelle operaattorille oikeuden vanhan sopimuksen päättämiseen (vrt. esim vakuutusyhtiön vaihto)?

Numeronsiirtoa sille ei kumminkaan tehdä (vrt. puhelinliittymä).

Jaa-a, mitenkähän on - pystyykö mobiilinetin nykyään “vaihtamaan” eli antamaan uudelle operaattorille oikeuden vanhan sopimuksen päättämiseen (vrt. esim vakuutusyhtiön vaihto)?

Numeronsiirtoa sille ei kumminkaan tehdä (vrt. puhelinliittymä).

Näin se myyjä minulle tarjosi koko kauppaa, että puhelinliittymä ja 4G-internet voidaan vaihtaa operaattorilta toiselle yhdellä kertaa, ja me sovittiin että Elisan netti- ja puhelinliittymä otetaan käyttöön kun nykyiseltä operaattorilta loppuu sopimuskausi kummankin suhteen. Hän luovutti SIM-kortit molempia varten kun laitettiin nimet sopimuspaperiin. En minä tätä tapausta hatusta ole keksinyt. 😔

Käyttäjätaso 7

En minä tätä tapausta hatusta ole keksinyt. 😔

En minä sitä epäillytkään. Noiden myyjien hatuista vaan loikkii välillä aikamoisia kaniineja...

Käyttäjätaso 7

Jaa-a, mitenkähän on - pystyykö mobiilinetin nykyään “vaihtamaan” eli antamaan uudelle operaattorille oikeuden vanhan sopimuksen päättämiseen (vrt. esim vakuutusyhtiön vaihto)?

Numeronsiirtoa sille ei kumminkaan tehdä (vrt. puhelinliittymä).

Näin se myyjä minulle tarjosi koko kauppaa, että puhelinliittymä ja 4G-internet voidaan vaihtaa operaattorilta toiselle yhdellä kertaa, ja me sovittiin että Elisan netti- ja puhelinliittymä otetaan käyttöön kun nykyiseltä operaattorilta loppuu sopimuskausi kummankin suhteen. Hän luovutti SIM-kortit molempia varten kun laitettiin nimet sopimuspaperiin. En minä tätä tapausta hatusta ole keksinyt. 😔

Ihan selvältähän tuo vaikuttaa. Vanha loppuu automaattisesti, kun kausi loppuu.

Ei kenenkään päättämänä.

Elisan uusi alkaa sovittuna päivämääränä. Sim korttikin valmiina.

Sopimus taskussa.

Eikä mitään hätää.

Elokuussa sinulla on Elisan mobiilinetti ja ei kun Sim-kortti paikalleen ja käyttämään.

OmaElisassa  tilaus ei varmaan näy  sen takia, kun on asioitu myyntipisteellä.

Näin otaksun.