Vastattu

Miten ratkoa uuden laajakaistan ongelmat lakkoilun aikana?


Tilasin viime perjantaina muuttaessani 1000M kaapeli laajakaistan, modeemiksi ilmoitin pari vuotta sitten aikaisemmassa osoitteessa käytössäni olleen Arris TG2492S mac osoitteen. Sanottiin että kaista pitäisi nousta saman päivän iltaan mennessä pystyyn, mutta ei vieläkään mitään. Modeemi resetoitu ja bootattu useampaan otteeseen. 

Miten tällaista lähtisi selvittelemään, kun Elisan aspa lakkoilee eikä vastaanota vikailmoituksia tai soita läpi soittopyyntöjä? Etätöiden teko puhelimen hotspotin kanssa ole kaikista käytännöllisin ratkaisu pidemmän päälle.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze 4 May 2022, 06:14

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Tilasin viime perjantaina muuttaessani 1000M kaapeli laajakaistan, modeemiksi ilmoitin pari vuotta sitten aikaisemmassa osoitteessa käytössäni olleen Arris TG2492S mac osoitteen. Sanottiin että kaista pitäisi nousta saman päivän iltaan mennessä pystyyn, mutta ei vieläkään mitään. Modeemi resetoitu ja bootattu useampaan otteeseen. 

Miten tällaista lähtisi selvittelemään, kun Elisan aspa lakkoilee eikä vastaanota vikailmoituksia tai soita läpi soittopyyntöjä? Etätöiden teko puhelimen hotspotin kanssa ole kaikista käytännöllisin ratkaisu pidemmän päälle.

Ainakin eilen, kun itse soitin niin nauha kertoi, että vikailmoituksia/häiriöilmoituksia otetaan kyllä vastaan.

Soitin myös myyntipalveluun liittymä asiasta ja sain asian hoidettua, kun yhdistivät sieltä sitten asiakaspalveluun ja kirjasivat asian myös ennen asiakaspalveluun yhdistämistä.

Tilasin 1000M liittymävaihdoksen 26.4.2022. Asennuspäivän piti olla 28.4, mutta se on edelleen käsittelyssä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Tilasin viime perjantaina muuttaessani 1000M kaapeli laajakaistan, modeemiksi ilmoitin pari vuotta sitten aikaisemmassa osoitteessa käytössäni olleen Arris TG2492S mac osoitteen. Sanottiin että kaista pitäisi nousta saman päivän iltaan mennessä pystyyn, mutta ei vieläkään mitään. Modeemi resetoitu ja bootattu useampaan otteeseen. 

Miten tällaista lähtisi selvittelemään, kun Elisan aspa lakkoilee eikä vastaanota vikailmoituksia tai soita läpi soittopyyntöjä? Etätöiden teko puhelimen hotspotin kanssa ole kaikista käytännöllisin ratkaisu pidemmän päälle.

Oletko kokeillut toista antennirasiaa ? Itse odottelin pitkään myös, kunnes kokeilin toista rasiaa, jostain syystä yksi rasioistani ei toiminut.

Oletko kokeillut toista antennirasiaa ? Itse odottelin pitkään myös, kunnes kokeilin toista rasiaa, jostain syystä yksi rasioistani ei toiminut.

Asunnossa vain yksi antennirasia, ja tästä samasta rasiasta tullut entinenkin laajakaista :/

 

Tilasin 1000M liittymävaihdoksen 26.4.2022. Asennuspäivän piti olla 28.4, mutta se on edelleen käsittelyssä. 

Itsellä lukee tilausvahvistuksessa, että laajakaista on käytössä heti modeemin kytkemisen jälkeen, ja OmaElisassa näkyy sopparikin aktiivisena.

 

Ainakin eilen, kun itse soitin niin nauha kertoi, että vikailmoituksia/häiriöilmoituksia otetaan kyllä vastaan.

Soitin myös myyntipalveluun liittymä asiasta ja sain asian hoidettua, kun yhdistivät sieltä sitten asiakaspalveluun ja kirjasivat asian myös ennen asiakaspalveluun yhdistämistä.

Pitää itsekkin varmaan kikkailla soittelemalla myyntiin tms, niin ei tarvitse aspan jonossa odotella tuntia. :D