Minne laskun reklamoinnin voi lähettää, tai yleenäkin ottaa yhtyeyttä laskutuksesta ? https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/ sivu ei kerro.
Laskulle on ilmestynyt:
Vianrajaus tai asennuspalvelut (Vianrajausmaksu dd.mm.2023) 99,00 €
Liittyen ehkä vikailmoitukseen, 600M/200M liittymä toimi ~100/190 nopeudella, jonka elisa kuittasi tekstiviestillä “vika rajattu asiakaspäätteeseen”. Paikan päällä kukaan ei ole käynyt, mitään ei ole ilmoitettu, eikä mistään ole sovittu.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa>Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus>Muu palvelu.
Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.
( Omaelisa melkeinpä paras vaihtoehto)