Vastattu

Miten toimisitte tilanteessa? Mihin yhteyttä työtaistelun aikana?


Moi!

Elikäs tilanne on tämä. Muutin remontin ajaksi kolmeksi kuukaudeksi toiseen osoitteeseen, ja laajakaistan siirto sujui vallan mallikkaasti. Nyt kuitenkin olen muuttanut takaisin (19.3.) alkuperäiseen osoitteeseen ja minua edelleen laskutetaan tästä väliaikaisesta liittymästä. Kaikki liittymäasiat hoitui kätevästi Chatin kautta ennen työtaistelun alkua.

Ennenkuin viestin lähettäminen Elisalle suljettiin, ehdin kerran viestittämään asiasta ja pyysin korjausta ja kerroin myös huoleni, että käyttääkö nyt joku tuntematon siellä väliaikaisessa osoitteessa nimissäni olevaa liittymää ja ties mihin tarkoitukseen. Sain vastauksen että nyt kaikki on korjattu ja ei huolta. No, oli korjattu niin, että tämän väliaikaisen liittymän postiosoitetiedot oli vaihdettu nettipalveluun, mutta laskussa on edelleen kaksi liittymää ja toisen osoite on se väliaikaisasunto. Eli liittymä on siis edelleen auki ja nyt siihen on ilmestynyt myös määräaikaisuus lokakuulle.

Mihin voi ottaa yhteyttä työtaistelun aikana? Soitin puhelinpalveluun, mutta siellä lueteltiin aiheet joita palvelussa voi hoitaa, ja tämä ei kuulunut niihin. :D En jäänyt kuuntelemaan jonotusmusiikkia.

Uusi lasku tuli tänään ja pakkohan se on taas maksaa normaalisti, saa nähdä saako näitä rahoja koskaan takaisin ja kuinka monta kuukautta maksan kahdesta liittymästä. Puhelinliittymän siirron tein toiselle palveluntarjoajalle, he kuulema saa nykästyä liittymäni pois Elisalta vaikka kuinka siellä taistelevat. Liittymän kuuluvuus kun on ollut vuosia onneton.

Kiitos kun sain avautua. *Hullunauruitkua* :D

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 25 May 2022, 18:04

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Mielestäni sinun pitäisi voida OmaElisan kautta irtisanoa tarpeeton liittymä ja tilata tarvitsemasi toinen liittymä.

Eli et tekisikään siirtotilausta vaan purku+uusi. Kokeile.

Saattaa onnistuakseen vaatia, että DVV:llä on se alkuperäinen osoitetieto, eikä "evakko-osoite", jos aikanaan teit muuttoilmoituksen.

Mielestäni sinun pitäisi voida OmaElisan kautta irtisanoa tarpeeton liittymä ja tilata tarvitsemasi toinen liittymä.

Eli et tekisikään siirtotilausta vaan purku+uusi. Kokeile.

Saattaa onnistuakseen vaatia, että DVV:llä on se alkuperäinen osoitetieto, eikä "evakko-osoite", jos aikanaan teit muuttoilmoituksen.

Siis minulla on toimiva liittymä nykyisessä osoitteessa, kuten viestissä kerron. Kiitos kuitenkin vinkistä! :)