Skip to main content

Vuosi sitten minulle myytiin ”etuhintaan” vähän nopeampi kuituliittymä. Nyt tuo etuhinta on päättymässä ja haluan toki vaihtaa hitaampaan. Mikä yllätys kun tämä ei olekaan mahdollista, kaikki sivut tarjoavat ainoastaan nopeampia (kalliimpia) vaihtoehtoja…

 

Ja kun ajattelin kysyä tästä ihan Elisalta niin tämä reitti oli kutakuinkin ainut mahdollinen, kaikki muu kiinni tai tehty muuten liki sietämättömäksi.

 

Alkaa ottaa nämä Elisan kikkailut sen verran kovasti päähän että irtisanon koko kuidun ja testaan kilpailijan 5G:tä seuraavaksi. Luojan kiitos alueellemme ollaan juuri vetämässä myös toista kuituverkkoa, niin ehkä loppuu tämä pelleily.

Tuossa pari vaihtoehtoa:

Kysy sometiimiltä

Sometiimimme palvelee arkisin 8-21 ja viikonloppuisin sekä arkipyhinä 9-21.

Lähetä yksityisviesti Facebookissa

Lähetä yksityisviesti X-palvelussa

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Kappas, tuota asiakaspalvelun viestejä juuri hain! Näemmä äppi ei tätä valikkoa tarjoa, ainoastaan verkkosivuversio, ja sielläkin haudattu vasta noiden kiusallisempien vaihtoehtojen alapuolelle.

Somea en käytä niin se ei itsellä oikein toimi.


Kappas, tuota asiakaspalvelun viestejä juuri hain! Näemmä äppi ei tätä valikkoa tarjoa, ainoastaan verkkosivuversio, ja sielläkin haudattu vasta noiden kiusallisempien vaihtoehtojen alapuolelle.

Somea en käytä niin se ei itsellä oikein toimi.

Tuoltakin voi vaikka kysäistä:

https://elisa.fi/netti/netti-kotiin/

Kysy lisää chatin kautta

Löydät meidät sivun alalaidan Chat-kuvakkeen takaa, palvelemme arkisin klo 8-22 ja viikonloppuisin 9-21.

 

 


Ilmoita Elisan asiakaspalvelulle, että olet irtisanomassa kuituliittymän ja siirtyvän kilpailijan 5G netin käyttöön. Tässä vaiheessa suurella todennäköisyydellä löytyy edullinen hinta joksikin aikaa. Ikävä kyllä joudut saman performanssin tekemään uudelleen kun etuhinta loppuu. Se on vaan tämän pelin henki


Osallistu keskusteluun