Meillä meni valokuituyhteys poikki lauantaina kello 00:30. Aamulla toki vasta huomasin sen kun heräsin, häiriökartassa ei ollut mitään häiriöitä alueellamme. Tein vikailmoituksen, niin jo muutamassa minuutissa tuli tekstiviestillä kuittaus että “Vika liittyy palvelussamme havaittuun laajempaan vikaan. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa”
Ensinnäkin, kukaan ei ollut Elisalla huomannut 8 tuntiin että kuitu on poikki. Ja nyt on jo tiistai, ja vieläkään ei laajakaista toimi alueellamme.
Häiriökartalla kuitenkaan ei ole mitään vikaa alueella, vaikka tekstiviestin mukaan palvelussa on laaja vika. Onko tuo häiriökartta pelkkää valetta?
Ja mistä saisi tietoa kuinka monta viikkoa mahdollisesti tämä laajempi vika jota ei ole olemassa, jatkuu alueellamme?
EDIT 2.1.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Error404