Näköjään... Pitää kyllä vielä kysyä Elisalta..
Jospa hyvittäisivät? Toi mun vanha liittymä 100M,niin sitä ei ole enää lainkaan olemassa ja soppari muutenkin katkolla...
Hinta löytyy tuolta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/asiakaspalveluhinnasto/
Kiinteän laajakaistan asiakaspalveluhinnasto/
Laajakaistaliittymän nopeuden tai tekniikan muutos.
Mutta, kun myyjä ei maininnut mitään avausmaksusta, niin voithan
sitä hyvitystä yrittää laittamalla
yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.
Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:
Oma profiili/muokkaa profiilia.
Klikkaa nimimerkkipallukkaasi / Oma profiili.
Tai OmaElisassa:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.