Skip to main content

Tämä on jotenkin käsittämätöntä. Kun kokeilen taloyhtiön nettinopeutta ilman VPN:ää, niin nopeus on alle 10 Mbps piuhan kanssa (tilattu 150), mutta kun vaihdan VPN:ään niin nopeus nousee lähes normaaliin. Tässä ei ole mitään järkeä. Boottasin modemin, toimi hetken normaalisti ja tippui taas. Kuorimitusta ei ole, joten vika ei voi olla siinäkään. 

Mikä ihme tuon voi aiheuttaa? Luonnollisesti Elisan chat ei taaskaan ole käytössä eikä X:ssäkään näköjään ole ketään vastaamassa. Onneton asiakaspalvelu Teliaan verrattuna.

On Chatti käytössä, nytkin pääsee suoraan asiakaspalvelijan pakeille.

(Botti vaatii välillä vähän sinnikkyyttä.)

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Tuskinpa tuo VPN voi tuossa vaikuttaa. 🤔 Testasitko useempia eri nopeustestejä? 

X:n kautta viesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä, joten vastaus on varmasti sieltä tulossa heti kun viesti osuu kohdalle. 


Osallistu keskusteluun