Vastattu

Nettiongelma

  • 1 October 2023
  • 6 kommenttia
  • 126 katselukerrat

Taloyhtiön netti ei ole toiminut samalla nopeudella nyt neljäään päivään yhtäkkiä vain hidastunut ja häiriökartat sun muut näyttää että ei ole mitään vikaa. Mitä pitäisi tehdä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf 1 October 2023, 18:25

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.

Kiitos tiedosta

Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.

https://elisa.fi/netti/taloyhtiot/

 

Taloyhtiöpalvelu

Asiakaspalvelu taloyhtiön edustajille.

010 802 335

Avoinna ma-pe  9-15

TALOYHTIÖPALVELUN YHTEYSLOMAKKEET

Vikailmoitukset

Koko taloyhtiötä koskevissa vikatilanteissa isännöitsijä, hallituksen puheenjohtaja tai muu taloyhtiön virallinen edustaja voi olla meihin yhteydessä soittamalla.

010 262 2369

Avoinna ma-su 24/7, matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Ja ehkei olisi hassumpi idea että oma verkkoasiointi olisi myös taloyhtiöliittymillä jolloin taloyhtiön isännöitsijä,hallituksen puheenjohtaja tai muu virallinen edustaja voisi  tehdä vikailmoituksen soittamatta maksullisiin palvelunumeroihin(010 -alkuiset).,vaikapa niin että Omaelisan mobiiliappiin tulisi “Taloyhtiö osuus”..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.

Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.

On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.

Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.

Aika monessa taloyhtiössä hallituksen puheenjohtaja tai paikallinen “pellepeloton” asuu myös kyseisesessä taloyhtiössä ja edustaa siten asiakasta.Isännöitsijen  palvelut  harvemmin kattavat  laajakaistaliittymien vikailmoitusten teon  tai  palveluajat usein mitataan päivissä tai viikoissa.Taloyhtiötason liittymän vikailmoituksen tekijä voidaan tunnistaa sähköisesti ja tarkistaa tarvittaessa oikeudet..

BTW.palvelussa verkkoasiointi.elisa.fi laajakaistaliittymän nopeudennosto perusnopeudesta esim.

100-->1000 ei toimi.(win 10  chrome,win 10 FF).Voisitte korjata kyseisen toiminteen(“päivitä liittymä”mieluiten muotoon “päivitä laajakaista liittymän nopeus”  .kiitos.

Osallistu keskusteluun