Skip to main content
Vastattu

Nettiongelma

  • October 1, 2023
  • 6 kommenttia
  • 162 katselukerrat

Taloyhtiön netti ei ole toiminut samalla nopeudella nyt neljäään päivään yhtäkkiä vain hidastunut ja häiriökartat sun muut näyttää että ei ole mitään vikaa. Mitä pitäisi tehdä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf

Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.

https://elisa.fi/netti/taloyhtiot/

 

Taloyhtiöpalvelu

Asiakaspalvelu taloyhtiön edustajille.

010 802 335

Avoinna ma-pe  9-15

TALOYHTIÖPALVELUN YHTEYSLOMAKKEET

Vikailmoitukset

Koko taloyhtiötä koskevissa vikatilanteissa isännöitsijä, hallituksen puheenjohtaja tai muu taloyhtiön virallinen edustaja voi olla meihin yhteydessä soittamalla.

010 262 2369

Avoinna ma-su 24/7, matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 1, 2023

Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • October 1, 2023

Kiitos tiedosta


zoppendorf
  • Vastaus
  • October 1, 2023

Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.

https://elisa.fi/netti/taloyhtiot/

 

Taloyhtiöpalvelu

Asiakaspalvelu taloyhtiön edustajille.

010 802 335

Avoinna ma-pe  9-15

TALOYHTIÖPALVELUN YHTEYSLOMAKKEET

Vikailmoitukset

Koko taloyhtiötä koskevissa vikatilanteissa isännöitsijä, hallituksen puheenjohtaja tai muu taloyhtiön virallinen edustaja voi olla meihin yhteydessä soittamalla.

010 262 2369

Avoinna ma-su 24/7, matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.


zoppendorf
  • October 1, 2023

Ja ehkei olisi hassumpi idea että oma verkkoasiointi olisi myös taloyhtiöliittymillä jolloin taloyhtiön isännöitsijä,hallituksen puheenjohtaja tai muu virallinen edustaja voisi  tehdä vikailmoituksen soittamatta maksullisiin palvelunumeroihin(010 -alkuiset).,vaikapa niin että Omaelisan mobiiliappiin tulisi “Taloyhtiö osuus”..


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 3, 2023

On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.

Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.


zoppendorf
  • October 3, 2023

On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.

Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.

Aika monessa taloyhtiössä hallituksen puheenjohtaja tai paikallinen “pellepeloton” asuu myös kyseisesessä taloyhtiössä ja edustaa siten asiakasta.Isännöitsijen  palvelut  harvemmin kattavat  laajakaistaliittymien vikailmoitusten teon  tai  palveluajat usein mitataan päivissä tai viikoissa.Taloyhtiötason liittymän vikailmoituksen tekijä voidaan tunnistaa sähköisesti ja tarkistaa tarvittaessa oikeudet..

BTW.palvelussa verkkoasiointi.elisa.fi laajakaistaliittymän nopeudennosto perusnopeudesta esim.

100-->1000 ei toimi.(win 10  chrome,win 10 FF).Voisitte korjata kyseisen toiminteen(“päivitä liittymä”mieluiten muotoon “päivitä laajakaista liittymän nopeus”  .kiitos.