Taloyhtiön netti ei ole toiminut samalla nopeudella nyt neljäään päivään yhtäkkiä vain hidastunut ja häiriökartat sun muut näyttää että ei ole mitään vikaa. Mitä pitäisi tehdä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf
Katso alkuperäinen viestiTaloyhtiön netti ei ole toiminut samalla nopeudella nyt neljäään päivään yhtäkkiä vain hidastunut ja häiriökartat sun muut näyttää että ei ole mitään vikaa. Mitä pitäisi tehdä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf
Katso alkuperäinen viestiKiitos tiedosta
Kannattaa jättää häiriöilmoitus. Kannattaa soittaa niin sujuu nopeiten.
Asiakaspalvelu taloyhtiön edustajille.
Avoinna ma-pe 9-15
TALOYHTIÖPALVELUN YHTEYSLOMAKKEET
Koko taloyhtiötä koskevissa vikatilanteissa isännöitsijä, hallituksen puheenjohtaja tai muu taloyhtiön virallinen edustaja voi olla meihin yhteydessä soittamalla.
Avoinna ma-su 24/7, matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.
Ja ehkei olisi hassumpi idea että oma verkkoasiointi olisi myös taloyhtiöliittymillä jolloin taloyhtiön isännöitsijä,hallituksen puheenjohtaja tai muu virallinen edustaja voisi tehdä vikailmoituksen soittamatta maksullisiin palvelunumeroihin(010 -alkuiset).,vaikapa niin että Omaelisan mobiiliappiin tulisi “Taloyhtiö osuus”..
On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.
Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.
On hyvä huomioida, että jonkun asukkaan kanssa vianrajaus pitää kuitenkin tehdä, eli tieto pitäisi tulla isännöitsijän ilmoittamana Elisalle. On sekä yleisiä vikatilanteita eli yksittäisiä, eli ilman vianrajausta ei kannata yleistää ongelman koskettavan koko taloyhtiötä.
Puhelin on myös aina nopein tapa jättää häiriöilmoitus ja se menee viiveettä eteenpäin.
Aika monessa taloyhtiössä hallituksen puheenjohtaja tai paikallinen “pellepeloton” asuu myös kyseisesessä taloyhtiössä ja edustaa siten asiakasta.Isännöitsijen palvelut harvemmin kattavat laajakaistaliittymien vikailmoitusten teon tai palveluajat usein mitataan päivissä tai viikoissa.Taloyhtiötason liittymän vikailmoituksen tekijä voidaan tunnistaa sähköisesti ja tarkistaa tarvittaessa oikeudet..
BTW.palvelussa verkkoasiointi.elisa.fi laajakaistaliittymän nopeudennosto perusnopeudesta esim.
100-->1000 ei toimi.(win 10 chrome,win 10 FF).Voisitte korjata kyseisen toiminteen(“päivitä liittymä”mieluiten muotoon “päivitä laajakaista liittymän nopeus” .kiitos.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi