Vielä eilen toimii mutta tänään lakkasi toimimasta enää. DSL valo vilkkuu(yrittää saaada yhteyden Elisaan) hetken aikaa mutta sammuu sitten. Reseteointi ja virtajohto irti kokeiltu muttei auta.
Liittymänä on Elisan kiinteä laajakaista Netti 50M osoiteessa xxxxx, 01360 Vantaa.
Lopettiko operaattori kyseisen modeemin yhteydet vai tuliko modeemiin joku vika vaan?
Tässä vaiheessa kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalvelun puolelle niin pystytään varmistamaan sopimuspuoli ensimmäisenä.😊 Tapauksissa, missä taloyhtiön operaattori vaihtuu, infotaan taloyhtiön asiakkaita hyvissä ajoin isännöinnin/taloyhtiön puolelta ennen muutoksen tapahtumista. Jos tässä olisi kyse juurikin operaattorinvaihdosta nettiyhteyden osalta niin tämänkin selvennyksessä päästään eteenpäin asiakaspalvelun kautta.👍 Akuuteissa vikatilanteissa suosittelen myös soittamaan suoraan meidän häiriöilmoituksiin. Asiakaspalvelun/häiriöilmoitusten yhteystiedot löydät täältä:
Kyseessä on vissiin taloyhtiö? Ainakin Elisan saatavuushaun mukaan vain mobiiliyhteyksiä. Eli Elisa on tästä kyllä infonnut ainakin 1kk ennen liittymien lopettamisesta.
Osoitetiedon mukaan kyseiseen taloyhtiöön on kytketty Telian kaapelitelevisio ja tätä kautta kaapelimodeemilla yhteydet.
Kerrostalossa kyllä. Ja tosiaan saatavushaun mukaan kyseistä liittymää eivät tarjoa enää eli ilmeisesti lopetettu. Tiedotteesta en osaa sanoa koska en muista sellaista mutta täytyy huomenna ottaa yhteyttä aspaan ja irtisanoa kyseisen liittymän. Ps.jos Elisa ei tarjoa kyseistä nettiä enää niin miksi laskutus edelleen toimii?
Kerrostalossa kyllä. Ja tosiaan saatavushaun mukaan kyseistä liittymää eivät tarjoa enää eli ilmeisesti lopetettu. Tiedotteesta en osaa sanoa koska en muista sellaista mutta täytyy huomenna ottaa yhteyttä aspaan ja irtisanoa kyseisen liittymän. Ps.jos Elisa ei tarjoa kyseistä nettiä enää niin miksi laskutus edelleen toimii?
Tarkista OmaElisasta onko liittymä käytössä/aktiivinen.
Tässä vaiheessa kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalvelun puolelle niin pystytään varmistamaan sopimuspuoli ensimmäisenä.😊 Tapauksissa, missä taloyhtiön operaattori vaihtuu, infotaan taloyhtiön asiakkaita hyvissä ajoin isännöinnin/taloyhtiön puolelta ennen muutoksen tapahtumista. Jos tässä olisi kyse juurikin operaattorinvaihdosta nettiyhteyden osalta niin tämänkin selvennyksessä päästään eteenpäin asiakaspalvelun kautta.👍 Akuuteissa vikatilanteissa suosittelen myös soittamaan suoraan meidän häiriöilmoituksiin. Asiakaspalvelun/häiriöilmoitusten yhteystiedot löydät täältä:
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.