Milloin Elisa Korttelikuitu on automaattisesti vaihtunut Elisa Netti Kotiin S liittymäksi ?
Tossa yhteydessäni OmaElisan mukaan vaikuttaa siltä että S-bonukseni on kadonnut ja se ilmeisesti täytyy aktivoida uusiksi. Kiinnostaa tietää kuinka paljon bonuskuukausia on menetetty.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.
Tietääkseni koskee vain S-Bonuksen aktivointia. Joskus käy niin, että S-Etukortin jäsennumero häviää kokonaan jolloin on pitänyt lisätä uudelleen jäsennumero tietoihin ja aktivoida myös liittymälle. Voisit toki laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi ja varmistaa vielä
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.
Mun S-bonuskortin numero ei ole ns. pääkortin numero, vaan rinnakkaiskortin, mutta kyllä se aiemmin kelpasi. Ei kai siitä ole kiinni ?
Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.
Tietääkseni koskee vain S-Bonuksen aktivointia. Joskus käy niin, että S-Etukortin jäsennumero häviää kokonaan jolloin on pitänyt lisätä uudelleen jäsennumero tietoihin ja aktivoida myös liittymälle. Voisit toki laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi ja varmistaa vielä
Paras valittu, mutta odottelen vielä vastausta OmaYhteisö-tiimiltä, koska sana aktivointi nostaa aina punaisen valon 🤔, eli 100% varmuus asiaan on suotavaa.
Itselläni aika useinkin ollut joskus sellainen tilanne, että S-Etukortin jäsennumero vain mystisesti kadonnut OmaElisasta ja pitänyt se uudelleen laittaa ja aktivoida. Joskus kyllä liittymältäkin se hävinnyt niin sekin pitänyt varuiksi aktivoida, mutta harvoin noin onneksi käynyt, että hävinnyt liittymältä.
Paras valittu, mutta odottelen vielä vastausta OmaYhteisö-tiimiltä, koska sana aktivointi nostaa aina punaisen valon 🤔, eli 100% varmuus asiaan on suotavaa.
Vähän myöhässä, mutta tuo Aktivoi bonus -nappi tosiaan aktivoi ainoastaan S-Etukortin kyseiselle sopimukselle 🙂
Asia on jo kunnossa. Liittymäni ei enää kerrytä bonusta, siksi se kai se oli poistunut. OmaElisan hallintasivutkaan eivät enää mainosta tätä bonusta kuten aiemmin.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.