Skip to main content
Vastaus

Nimi vaihtunut, bonus kadonnut, milloin ?

  • April 30, 2022
  • 7 kommenttia
  • 309 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+6

Milloin Elisa Korttelikuitu on automaattisesti vaihtunut Elisa Netti Kotiin S liittymäksi ?

Tossa yhteydessäni OmaElisan mukaan vaikuttaa siltä että S-bonukseni on kadonnut ja se ilmeisesti täytyy aktivoida uusiksi. Kiinnostaa tietää kuinka paljon bonuskuukausia on menetetty.

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian

Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.

Tietääkseni koskee vain S-Bonuksen aktivointia. Joskus käy niin, että S-Etukortin jäsennumero häviää kokonaan jolloin on pitänyt lisätä uudelleen jäsennumero tietoihin ja aktivoida myös liittymälle. Voisit toki laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi ja varmistaa vielä

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Forum|alt.badge.img+6
  • Keskustelun aloittaja
  • Mentor
  • April 30, 2022

Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.

Mun S-bonuskortin numero ei ole ns. pääkortin numero, vaan rinnakkaiskortin, mutta kyllä se aiemmin kelpasi. Ei kai siitä ole kiinni ?


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • Vastaus
  • April 30, 2022

Lisäkysymyksenä vielä mitä tapahtuu kun liittymä aktivoidaan?, koskeeko se vain S-bonuksen aktivointia vai jotain muutakin. Liittymä toimii, en halua sitä millään tavalla uudelleen aktivoida.

Tietääkseni koskee vain S-Bonuksen aktivointia. Joskus käy niin, että S-Etukortin jäsennumero häviää kokonaan jolloin on pitänyt lisätä uudelleen jäsennumero tietoihin ja aktivoida myös liittymälle. Voisit toki laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi ja varmistaa vielä


  • April 30, 2022

Viikolla Elisan puhelinmyyjä kertoi, että kotikuitukin vaihtaa nimeä,

mikään ei muutu. Ei tarvitse aktivoida:

Ei tarvitse aktivoida

Tarkoittaisikohan se vaan tuota

Omaelisassa aktivointia:

Aktivoi Bonus liittymällesi

ChattiBotissakin voi aktivoida.

Viestiin vaan: Bonuksen aktivointi.


Forum|alt.badge.img+6
  • Keskustelun aloittaja
  • Mentor
  • May 2, 2022

Paras valittu, mutta odottelen vielä vastausta OmaYhteisö-tiimiltä, koska sana aktivointi nostaa aina punaisen valon 🤔, eli 100% varmuus asiaan on suotavaa.


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • May 2, 2022

Itselläni aika useinkin ollut joskus sellainen tilanne, että S-Etukortin jäsennumero vain mystisesti kadonnut OmaElisasta ja pitänyt se uudelleen laittaa ja aktivoida. Joskus kyllä liittymältäkin se hävinnyt niin sekin pitänyt varuiksi aktivoida, mutta harvoin noin onneksi käynyt, että hävinnyt liittymältä.


Forum|alt.badge.img+21

Paras valittu, mutta odottelen vielä vastausta OmaYhteisö-tiimiltä, koska sana aktivointi nostaa aina punaisen valon 🤔, eli 100% varmuus asiaan on suotavaa.

Vähän myöhässä, mutta tuo Aktivoi bonus -nappi tosiaan aktivoi ainoastaan S-Etukortin kyseiselle sopimukselle 🙂


Forum|alt.badge.img+6
  • Keskustelun aloittaja
  • Mentor
  • June 15, 2022

Asia on jo kunnossa. Liittymäni ei enää kerrytä bonusta, siksi se kai se oli poistunut. OmaElisan hallintasivutkaan eivät enää mainosta tätä bonusta kuten aiemmin.

S-ryhmän Bonus