omaguru

  • 5 lokakuu 2020
  • 7 kommenttia
  • 633 katselukerrat

Ei auttanut omaguru ei, ns. asiantuntija väitti ettei liittymääni ole vielä kytketty koska asentaja ei ole sitä kuitannut tehdyksi. Olin kuitenkin saanut tekstiviestin että on kytketty sekä vielä puhelun aikana se varmistettiin kun todettiin että modeemini on väärä ja tarvitsen uuden. Omaguru ei siis saanut neuvottua liittymän toimintaan saattamisessa, lasku kyllä tulee tekemättömästä työstä. soitin sitten asiakaspalveluun jossaerittäin ystävällinen palvelija osasi neuvoa mien saan yhteyden toimimaan. Eli teillä laskutetaan vaikka ei osata edes katsoa onko yhteys kytketty, tämä johtaa siihen että harkitsen hyvinkin vakavasti kaikkien liittymieni siirtämistä toiselle operaattorille.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Ei auttanut omaguru ei, ns. asiantuntija väitti ettei liittymääni ole vielä kytketty koska asentaja ei ole sitä kuitannut tehdyksi. Olin kuitenkin saanut tekstiviestin että on kytketty sekä vielä puhelun aikana se varmistettiin kun todettiin että modeemini on väärä ja tarvitsen uuden. Omaguru ei siis saanut neuvottua liittymän toimintaan saattamisessa, lasku kyllä tulee tekemättömästä työstä. soitin sitten asiakaspalveluun jossaerittäin ystävällinen palvelija osasi neuvoa mien saan yhteyden toimimaan. Eli teillä laskutetaan vaikka ei osata edes katsoa onko yhteys kytketty, tämä johtaa siihen että harkitsen hyvinkin vakavasti kaikkien liittymieni siirtämistä toiselle operaattorille.

Kannattaa pyytää hyvitystä tekemättömästä työstä.

Ei tullut hyvitystä, ite soitit ja hyvin kuulemma omaguru hoiti asian.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @entinen tyytyväinen ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)

Ikävä kuulla että homma ei ole ihan nyt nappiin mennyt :( Lisäiletkö profiiliisi  asiakasnumeron ja muut tiedot niin voin käydä vähän nyt tarkistamassa miten toi on mennyt kokonaisuudessaan?

Nyt olis asiakasno lisätty 

Käyttäjätaso 5

Nyt olis asiakasno lisätty 

En tuolta profiilista löytänyt tuota asiakasnumeroa merkittynä, mutta eipä hätää. Nappaatko meille yksityisviestiä , niin voimme tämän tilanteen käydä tarkemmin läpi yksityiskohtien kera 👍

Katson Elisaviihteen ja Elisan nettiyhteyden kautta telkkaria, johon on yhdistetty mm.soundbar ja yleiskaukosäädin. Yksi yö telkkari jäi auki ja aamulla kaikki asetukset olivat sekaisin. Soitin sitten omagurulle. Puhelu katkesi ainakin 2 kertaa ja asiakaspalvelija vaihtui. Taas aloitettiin alusta ja mitään apua en saanut. Nyt tuli yli sadan euron puhelinlasku. Tämä kokemus on toistoa kaikista yhteydenotoistani Elisan omagurupalveluun. Törkeää rahastusta!!! Tilasin kotiini digitohtorin ja homma hoitui  kymmenessä minuutissa. Lasku on n. 80 euroa. En aio koskaan enää soittaa yhteenkään Elisan palvelunumeroon...

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Katson Elisaviihteen ja Elisan nettiyhteyden kautta telkkaria, johon on yhdistetty mm.soundbar ja yleiskaukosäädin. Yksi yö telkkari jäi auki ja aamulla kaikki asetukset olivat sekaisin. Soitin sitten omagurulle. Puhelu katkesi ainakin 2 kertaa ja asiakaspalvelija vaihtui. Taas aloitettiin alusta ja mitään apua en saanut. Nyt tuli yli sadan euron puhelinlasku. Tämä kokemus on toistoa kaikista yhteydenotoistani Elisan omagurupalveluun. Törkeää rahastusta!!! Tilasin kotiini digitohtorin ja homma hoitui  kymmenessä minuutissa. Lasku on n. 80 euroa. En aio koskaan enää soittaa yhteenkään Elisan palvelunumeroon...

Ikävä kuulla, että ei ole mennyt OmaGurujen kanssa kaikki putkeen. 
Jos lisäilet profiilitietoihisi asiakasnumerosi niin voimme tilannetta tarkemmin selvittää?

Osallistu keskusteluun