Skip to main content
Vastattu

Onko TG2482:seen jotain vakausparannusta saatavilla?

  • June 30, 2023
  • 2 kommenttia
  • 140 katselukerrat

jouskadude

Tilasin useita vuosia vanhan kaapelimodeemin tilalle uuden, samalla kun vaihdoin liittymänopeuden 1Gbps:ään.

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

 

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Vika/häiriöilmoituksen voi tehdä tuolla:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 OmaElisassa:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Sokrates
  • June 30, 2023

Tilasin useita vuosia vanhan kaapelimodeemin tilalle uuden, samalla kun vaihdoin liittymänopeuden 1Gbps:ään.

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Uusin softa näyttäisi olevan huhtikuulta 2022.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/arris-tg2482/

Toki vika voi johtua myös suuremmasta nopeudesta ja mahdolisesti linja vaatisi uudelleen virittämistä.

Tee vikailmoitus , jotta asentaja tutkii linjan.


  • Vastaus
  • June 30, 2023

 

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Vika/häiriöilmoituksen voi tehdä tuolla:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 OmaElisassa:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset