Vastattu

Onko TG2482:seen jotain vakausparannusta saatavilla?

  • 30 June 2023
  • 2 kommenttia
  • 128 katselukerrat

Tilasin useita vuosia vanhan kaapelimodeemin tilalle uuden, samalla kun vaihdoin liittymänopeuden 1Gbps:ään.

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 30 June 2023, 15:25

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tilasin useita vuosia vanhan kaapelimodeemin tilalle uuden, samalla kun vaihdoin liittymänopeuden 1Gbps:ään.

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Uusin softa näyttäisi olevan huhtikuulta 2022.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/arris-tg2482/

Toki vika voi johtua myös suuremmasta nopeudesta ja mahdolisesti linja vaatisi uudelleen virittämistä.

Tee vikailmoitus , jotta asentaja tutkii linjan.

Käyttäjätaso 7

 

Nyt uudella kaapelimodeemilla vähintään kerran päivässä modeemi vetäisee koko yhteyden nurin ja aloittaa verkkoyhteyden uudelleenmuodostuksen (ja kyllä, modeemin yhteysvalot sammuvat ja aletaan leikkimään kiihdytysajojen lähetysvaloja). Sillä ikivanhalla moista ei tapahtunut välttämättä edes kerran kuussa.

Etätyöt kärsii, puhumattakaan verkkopelaamisesta. Onko tehtävissä mitään? 

Vika/häiriöilmoituksen voi tehdä tuolla:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 OmaElisassa:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

Osallistu keskusteluun