Vastattu

Pidempään toimimaton netti

  • 3 August 2023
  • 1 kommentti
  • 168 katselukerrat

Olen ollut ilman nettiä kolme kuukautta ja asiaa on tutkittu Elisan sekä muiden avulla. Minua on pompoteltu testaamaan kahta uutta reititintä ja olemaan paikalla asiantuntijan tullessa asuntoon. Lisäksi lukuisia puhelinsoittoja molempiin suuntiin. Viimeksi tänään Telian(taloyhtiöni kiinteän linjan omistaja) työmiehet kävivät tarkistamassa linjojen toimivan, pyysivät olemaan jälleen Elisaan yhteydessä. 

Olen ollut tyytyväinen teknisen tuen ruotsinkielisiin asiakaspalvelijoihin jotka ovat tätä asiaa selvitelleet, paitsi tänään. 

Tämän oravanpyörän jälkeen on täysin käsittämätöntä joutua kuuntelemaan Elisan edustajaa, joka sanoi minulle, että kannattaa vaihtaa Teliaan. Kerroin ihmetteleväni hänen sanoja. Sain vastaukseksi, että olen kalliimpi Elisalle kuin mitä maksan yhteydestäni kuukausittain. Anteeksi mitä??? Onko tämä todella Elisan käytäntö, että asiakkaalle sanotaan, että on liian kallis asiakas? Onko tässä syy miksi ongelmaa ei kolmen kuukauden aikana ole nopeammin ja asiakaslähtöisemmin yritetty hoitaa? Yhtäkään vaihtoehtoista liittymää minulle ei ole tarjottu koko tämän rumban aikana. Minulle on annettu 3kk:n hyvitys siltä ajalta mitä olen ollut ilman nettiä. Valitettavasti se ei mielestäni enää korvaa tätä, jopa melkein asiakasta nöyryyttävää, oravanpyörää ja kaikkea aikaa mitä olen uhrannut asian selvittämiseksi.

Onko tämä Elisan kiitos lähes 30 vuoden asiakkuudesta?

 

Huomioikaa, että olen edelleen ilman nettiä! 

 

Haluan ehdottomasti, että minulle ilmoitetaan miten aiotte selvittää yhteysongelman, onko minulle sopivia muita liittymävaihtoehtoja ja miten korvaatte vaivannäköni. 

EDIT: 4.8.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi - Ilponen

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen 4 August 2023, 15:52

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Moikka! On kyllä ikävä ja haastavan kuulonen homma. 😕 Pahoittelut omasta puolesta tuosta tilanteesta ja myös huonosta kokemuksesta asiakaspalvelun kanssa. 🙏 Kerroit tuossa olleesi yhteydessä tuosta jo asiakaspalveluun, ja suosittelisin hoitamaan tän kyseisen ongelmatilanteen loppuun asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelusta osaavat avata tilannetta paremmin siitä missä mennään tuon ongelman selvittelyn osalta, ja tarjota vaihtoehtoisia ratkaisuja. 👍 Mahdolliset korvaukset katotaan myös tapauskohtasesti aina sen jälkeen kun ongelmatilanne on saatu ratkastua.

Osallistu keskusteluun