Serveri hylkää lähtevät postit
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Telisa
Käyttäjätunnuksen ja salasanan lisääminen korjasi ongelman ja postit lähtevät nyt myös WLAN-verkossa.
Jäi alussa mainitsematta, että minulla oli aiemmin omakotitalossa Telian laajakaista eikä siellä ollut mitään ongelmaa, kun laajakaista ja sähköpostitili olivat samalta operaattorilta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi