Vastattu

Talokuidun liittymävalinta ja hinta

  • 4 November 2022
  • 5 kommenttia
  • 261 katselukerrat

Käyttäjätaso 3

Moi, pistin Talokuidun tilaukseen.

Jäi vähän epävarma olisko toi nettiliittymä pitänyt valita samalla, itseasiassa kokeilinkin linkkiä mutta tuli jotain herjaa että ‘Elisan sivut kosahti’, tarkkaa sanamuotoa en muista. Oletin että liittymää ei sitten varmaankaan voi vielä valita. Kun koko Talokuitu on vielä epävarma (tehdään jos tarpeeksi tilaajia) niin onko toi liittymä tosiaan lyötävä jo lukkoon ?

Kävin sitten nyt kun toi tilausvahvistuskin tuli tsekkaamassa Elisa Kaupan kautta ja siellä nyt tyrkytetään Talokuituun liittymää korkeammalla hinnalla kuin esitteessä. Onko mahdollista jotain kautta laittaa vaikka M-vaihtoehdon tilaus esitteen etuhintaan joka on X euroa kuukaudessa edullisempi kuin verkkokaupan hinta ?

Vai onko esitteessä vaan sen julkaisuajan olemassaolevat hinnat, jotka sitten voivat nousta (tai miksei laskeakin) ?

Jotenkin potuttaa jos ton nettisivun kosahtamisen takia tulee lisämaksua. Ei mulla mitään estettä ole tehdä valintaa jo nyt.

Miten pitäisi menetellä ? Onkohan ton kaupan yleensäkään turvallista lisäillä mitään, ettei vaan ala sotkea mun nykyistä liittymää ?

Tilausvahvistus sanoo (Vain Talokuitu, ei liittymää):  1 kk sopimus, kokonaishinta (kuten esitteessä)

(Mitä tää 1kk sopimus oikein tarkoittaa ????)

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Euroguy 4 November 2022, 17:10

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Vastaanpa itselleni. Soitin asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin ottaa yhteyttä maanantaina. Mainitsin että jos onnistuu (mieluummin edullisimmalla hinnalla) niin senkun lisää liittymän. Eiköhän tämä selviä. 😎

Käyttäjätaso 3

Kauanko muuten kannattaa odotella luvattua yhteydenottoa ennenkuin alkaa “soittorumban” uudelleen ? ..onhan tässä päivää vielä jäljellä, mutta kysynpä jos sattuisi olemaan jotain tuntumaa asiaan.

Mun asia on käsittääkseni sellainen, että vaatii päätösvaltaista henkilöä ja jos ja kun kello naksuu yli 16:00 niin alkaa epäilyttämään että taitaapi jäädä (huomiseen tai sikseen).

Käyttäjätaso 3

Sain tuolta OmaElisan chatistä tiedon että asia on käsittelyssä, ehkä ei vielä tänään mutta arviolta keskiviikkona viimeistään ollaan yhteydessä. Aika hyvin toimi toi chätti, täytyy kehua. Taisi tosin olla sellainen ruuhkaton sauma (ihan tuurilla).😊

Käyttäjätaso 6

Kauanko muuten kannattaa odotella luvattua yhteydenottoa ennenkuin alkaa “soittorumban” uudelleen ? ..onhan tässä päivää vielä jäljellä, mutta kysynpä jos sattuisi olemaan jotain tuntumaa asiaan.

Mun asia on käsittääkseni sellainen, että vaatii päätösvaltaista henkilöä ja jos ja kun kello naksuu yli 16:00 niin alkaa epäilyttämään että taitaapi jäädä (huomiseen tai sikseen).


Meiltä voi @Euroguy lähteä myöhäisimmät asiakaspalvelun puhelut asiakkaille päin yleensä suurinpiirtein 19-20 välillä. 🙂 Asiakaspalveluun voi myös varata itse 30 minuutin aikaikkunaan soittoajan itselleen sopivana ajankohtana täältä, mutta jos soittoaika on varattu asiakaspalvelusta mahdollisesti jollekin erikoisosaajalle niin sitten tilanne on tietysti eri. Hyvä että chatasiakaspalvelusta löytyi apua ja vastauksia ensihätään! 😊 

Käyttäjätaso 3

Asia on jo käsitelty, mutta kiitokset, hyvä tietää sitten mahdollisiin seuraaviin tarpeisiini. Huomasin itsekin kohdan ‘soittakaa minulle’, mutta kun tiesin että asia on käsittelyssä niin jätin tuon option käyttämättä.

Osallistu keskusteluun