Tuossa yksi ilta koneella ollessa katkesi netti kokonaan. Restarttasin reitittimen ja toimi taas hetken. Ajattelin olevan jotakin huoltotöitä tms. Nyt siitä lähtien netti katkeilee tosi usein ja toiminut todella hitaasti. Yhteys katkeaa ja kun yhdistää uudelleen selaimeen aukeaa Elisan portal jossa sanotaan "Käytössäsi on yritysnetti" ja "Yhteys toimii miniminopeudella". Netti on siis vuokraan kuuluva, joten erillistä sopimusta siihen ei ole. Mistähän on kyse? Asunnon alakerrassa on kampaamo, eikai sen kanssa ole mennyt yhteydet sekaisin? :D
EDIT 2.6.2026 // Muokattu otsikkoa aihetta paremmin kuvaavaksi. -sannika
Vastattu
Taloyhtiölaajakaista lakkasi toimimasta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sannika
Pääsitkö näillä vinkeillä eteenpäin eli onko tilanne edennyt? Jos asia on vielä ajankohtainen ja häiriöilmoitusta ei ole jätetty, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin päästään selvittämään asia. 👍
Ja tervetuloa OmaYhteisöön
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


