Taloyhtiömme valokuituyhteydestä maksettiin tuplana syyskuu’24 - kesäkuu’25 välisenä aikana, koska lasku tuli sekä sähköisenä että paperisena ja isännöitsijän taloussihteerit laittoivat kaiken maksuun. Käytyäni viis kertaa ElisaShopissa tuplalaskutus saatiin poikki, mutta ylimääräisesti maksettuja rahoja 841 € ei ole vieläkään saatu takaisin.
Onko kellään vastaavia kokemuksia ja tietoa siitä, miten saisimme rahamme?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf
Taloyhtiön laajakaista-asioissa ja muissakin taloyhtiön digiasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä alueellisiin sopimus/myynti yhteyshenkilöihin https://elisa.fi/taloyhtiot/ .Monivuotisen kokemukseni mukaan Taloyhtiön alueellisen “Oma” myynti/sopimusvastaavan kanssa Taloyhtiön aktiiviset Isännöitsijä & Hallituksen puheenjohtaja ovat avainasemassa.Myös laskutusasioiden korjaaminen ja niiden sähköistäminen sujuvat heidän kauttaan parhaiten.Tietääkseni taloyhtiöllä ei ainakaan toistaiseksi ole esim. omaa sähköistä kanavaa(OmaElisaTalo) jossa niitä voisi hoitaa suoraan sitä kautta.. https://elisa.fi/taloyhtiot/#tn-myyjat
Taloyhtiön laajakaista-asioissa ja muissakin taloyhtiön digiasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä alueellisiin sopimus/myynti yhteyshenkilöihin https://elisa.fi/taloyhtiot/ .Monivuotisen kokemukseni mukaan Taloyhtiön alueellisen “Oma” myynti/sopimusvastaavan kanssa Taloyhtiön aktiiviset Isännöitsijä & Hallituksen puheenjohtaja ovat avainasemassa.Myös laskutusasioiden korjaaminen ja niiden sähköistäminen sujuvat heidän kauttaan parhaiten.Tietääkseni taloyhtiöllä ei ainakaan toistaiseksi ole esim. omaa sähköistä kanavaa(OmaElisaTalo) jossa niitä voisi hoitaa suoraan sitä kautta.. https://elisa.fi/taloyhtiot/#tn-myyjat
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.