Skip to main content
Vastaus

Taloyhtiön tuplalaskutuksen ylimääräisen osan palauttaminen

  • September 9, 2025
  • 2 kommenttia
  • 53 katselukerrat

Moi,

Taloyhtiömme valokuituyhteydestä maksettiin tuplana syyskuu’24 - kesäkuu’25 välisenä aikana, koska lasku tuli sekä sähköisenä että paperisena ja isännöitsijän taloussihteerit laittoivat kaiken maksuun.  Käytyäni viis kertaa ElisaShopissa tuplalaskutus saatiin poikki, mutta ylimääräisesti maksettuja rahoja 841 € ei ole vieläkään saatu takaisin.  

Onko kellään vastaavia kokemuksia ja tietoa siitä, miten saisimme rahamme?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi zoppendorf

Taloyhtiön laajakaista-asioissa ja muissakin taloyhtiön digiasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä alueellisiin  sopimus/myynti yhteyshenkilöihin https://elisa.fi/taloyhtiot/ .Monivuotisen kokemukseni mukaan Taloyhtiön  alueellisen “Oma” myynti/sopimusvastaavan kanssa Taloyhtiön aktiiviset  Isännöitsijä & Hallituksen puheenjohtaja ovat avainasemassa.Myös laskutusasioiden korjaaminen ja niiden sähköistäminen sujuvat heidän kauttaan parhaiten.Tietääkseni taloyhtiöllä ei ainakaan toistaiseksi ole esim. omaa sähköistä kanavaa(OmaElisaTalo) jossa niitä voisi hoitaa suoraan sitä kautta.. https://elisa.fi/taloyhtiot/#tn-myyjat

 

2 kommenttia

zoppendorf
  • Vastaus
  • September 9, 2025

Taloyhtiön laajakaista-asioissa ja muissakin taloyhtiön digiasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä alueellisiin  sopimus/myynti yhteyshenkilöihin https://elisa.fi/taloyhtiot/ .Monivuotisen kokemukseni mukaan Taloyhtiön  alueellisen “Oma” myynti/sopimusvastaavan kanssa Taloyhtiön aktiiviset  Isännöitsijä & Hallituksen puheenjohtaja ovat avainasemassa.Myös laskutusasioiden korjaaminen ja niiden sähköistäminen sujuvat heidän kauttaan parhaiten.Tietääkseni taloyhtiöllä ei ainakaan toistaiseksi ole esim. omaa sähköistä kanavaa(OmaElisaTalo) jossa niitä voisi hoitaa suoraan sitä kautta.. https://elisa.fi/taloyhtiot/#tn-myyjat

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 9, 2025

Kiitos vihjeestä!