Vastattu

TG2492s lopetti toimimasta, katkastiinko Elisalta vahingossa liittymä?

  • 1 February 2022
  • 5 kommenttia
  • 313 katselukerrat

  • Kommentaattori
  • 42 kommenttia

Morjesta.

 

Keskellä yötä/aamuyötä netti meni itsestään poikki. Olin tietokoneella wlan yhteydellä kun huomasin sen samantien katkenneen. US/DS valo vilkkuu ja ONLINE valo on pois päältä.

Kykentöihin, modeemiin tai asetuksiin ei ole koskettu kun netti katkesi, vaan aivan itsekseen tapahtui.

Modeemia on sammutettu, buutattu modeemin takana olevasta reiästä, kaapelikytennät on tarkastettu ja mikään ei ole korjannut tilannetta. Kokeilin viä ethernet-kaapelilla, mut ei tietenkään toimi kun ei ole onlinessä.

Olisko nyt käyny niin että kun meillä on taloyhtiön 100/10 nopeus vakiona ja olin nostanu sen 300/20 nopeudeksi ja tänään loppui tämä 300/20 nopeuden sopimus kun sen peruutin, niin olisko nyt sitten samalla on katkastu koko liittymä tms?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 14 February 2022, 11:04

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Tuttu tilanne, käynyt itselle pari kertaa. Nyt huomenna soitto aspaan ja MAC osoitteen uudelleen ilmoittamalla pyytää taloyhtiön nopeuden uudelleen kytkettäväksi.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Morjesta @Pete8 Olitkos saanut yhteyttä jo toimintaan? :)

Käyttäjätaso 6

@Pete8 Hihkaise jos ongelmia vielä on niin tutkitaan asiaa tarvittaessa tarkemmin!

Moi, tismalleen sama ongelma täällä. Onko niin että yhteyttä ei saa omin kätösin toimimaan? Muistelin että joskus aikaisemminkin tapahtunut ja silloin yhteyden korjaaja taisi käydä pyörähtämässä teknisessä tuossa ja taas alkoi pelittämään. Kyseessä vanha paritalo pienessä yhtiössä. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

Mikäli on yhtiövastikkeellinen laajakaista joka on päivitetty sitten nopeammaksi joka sitten irtisanotaan niin silloin se toki kokonaan poistuu, se ei palaa siihen yhtiövastikkeelliseen enää. 

Pitää vain tilata se uudestaan

Osallistu keskusteluun