Skip to main content
Vastattu

Turha maksu

  • 21 September 2022
  • 9 kommenttia
  • 294 katselukerrat

Miten pitää toimia kun vika on Elisan liittymässä ja soitin väärään numeroon ja tuli 47,57e lasku ja netti & vian korjaajaa ei vieläkään näy, vaikka piti tulla maanantaina. 

Soiti heidän asiakaspalveluun liikkeestä ja he totesi että itse soitin palveluun ja pitäisi maksaa lasku. Ja kaiken lisäksi ostin jo uuden modeemin. 

Mihin pitäisi lähettää viestiä että asian saa korjattu.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka @Makke KVL !

 

Kaikissa laskutukseen liittyvissä tilanteissa tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme josta voidaan tapauskohtaisesti tilanne katsoa läpi 👍

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 994 kommenttia
  • Vastaus
  • 21. syyskuuta 2022

Moikka @Makke KVL !

 

Kaikissa laskutukseen liittyvissä tilanteissa tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme josta voidaan tapauskohtaisesti tilanne katsoa läpi 👍


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Tämä vastaus oli teidän palvelusta. Että mitäs soitit siihen numeroon.

Kokeilen uudelleen... 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Mihin numeroon pitäisi soittaa että on oikea ja toimiva. Sillä teidän kuluttaja asiakas numero ei ole toiminnassa jonka netti antaa. 


  • 4385 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022
Makke KVL kirjoitti:

Mihin numeroon pitäisi soittaa että on oikea ja toimiva. Sillä teidän kuluttaja asiakas numero ei ole toiminnassa jonka netti antaa. 

Toimivia vaihtoehtoja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 22. syyskuuta 2022

Tähän olen yrittänyt ja ilmoittaa ettei ole käytössä 


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 994 kommenttia
  • 27. syyskuuta 2022
Makke KVL kirjoitti:

Tähän olen yrittänyt ja ilmoittaa ettei ole käytössä 

No onpas ihme juttu! Juuri kokeilin itse tuota numeroa ja kyllä puhelu lähti ihan oikeaan paikkaan 🤯


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 28. syyskuuta 2022

Kyllä se nyt toimii, mutta ei silloin. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 6. lokakuuta 2022

No, niin vika oli kytkennässä ei modeemissa. Opastus Elisalla oli väärää tietoa. Elikkä uusi oli turhaa.. Oma guru oli turhaa..

Kuukausi maksu piti olla ilmainen, mutta uusi lasku tuli.

Enää ei löydy opastusta että pitää vaihtaa modeemi. Lasku kyllä tuli. 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2911 kommenttia
  • 6. lokakuuta 2022
Makke KVL kirjoitti:

No, niin vika oli kytkennässä ei modeemissa. Opastus Elisalla oli väärää tietoa. Elikkä uusi oli turhaa.. Oma guru oli turhaa..

Kuukausi maksu piti olla ilmainen, mutta uusi lasku tuli.

Enää ei löydy opastusta että pitää vaihtaa modeemi. Lasku kyllä tuli. 

Saitko asiat kuntoon puhelimitse? Voit laittaa yksityisviestiä myös @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin tutkitaan tilannetta tarkemmin.