Skip to main content
Vastattu

Uplink vilkuttaa kuitupäätteessä

  • February 20, 2025
  • 7 kommenttia
  • 343 katselukerrat

Moi,

Elisan asentamaan Genexisin FiberTwist-XG2120 kuitumuuntimen keskimmäinen valo vilkutta vihreää eli uplink valo. Ongelmana on se, että ilmeisesti yrittää muodostaa linkkiä mutta ei ainakaan viikkon ole siinä onnistunut. Kuitumuunnin vaihdettiin noin viikko sitten.

 

Mitähän tarvitsisi tehdä?

 

EDIT: 20.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Käyttäjä ei voi kuitumuuntimelle muuta tehdä, kuin tarkistaa, että on  virtajohto seinässä, virtanappi pohjassa ja LAN-portissa reitittimelle menevä kaapeli.

Kannattaa jättää häiriöilmoitus.

7 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • February 20, 2025

Käyttäjä ei voi kuitumuuntimelle muuta tehdä, kuin tarkistaa, että on  virtajohto seinässä, virtanappi pohjassa ja LAN-portissa reitittimelle menevä kaapeli.

Kannattaa jättää häiriöilmoitus.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • February 25, 2025

No ei tunnu auttavan. Joulukuun alussa on asennettu kuitu ja kuitupääte. Eikä Elisa ole korjannut ongelmaa vieläkään. Häiriöilmoituksia olen jättänyt vaikka kuinka monta... Ei ymmärrys enää tahdo riittää...


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 26, 2025

Kannattaa olla tuosta meidän häiriöpuolelle yhteyksissä vielä jotta asia saadaan selvitettyä. 👍


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • February 26, 2025

Olen ollut eilen viimeksi yhteydessä häiriöhallintaan ja useasti aiemminkin. Eilen luvattiin että tänään soitetaan mutta kukaan ei ole soitellut. Mikään ei tunnu auttavan nyt on kohta mennyt 3 kk siitä kun yhteys piti olla kunnossa. 🤨


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 26, 2025

Voit myös soittaa meille suoraan numeroon 010 190 240. Häiriöasioissa numerossa palvellaan 24/7.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • March 1, 2025

👌


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • March 1, 2025

Olen ollut eilen viimeksi yhteydessä häiriöhallintaan ja useasti aiemminkin. Eilen luvattiin että tänään soitetaan mutta kukaan ei ole soitellut. Mikään ei tunnu auttavan nyt on kohta mennyt 3 kk siitä kun yhteys piti olla kunnossa. 🤨

Kohdallasi on jokin  mennyt pahasti pieleen, jos 3kk sitten olet saanut ilmoituksen, että kuidun pitäisi olla käytettävissä, mutta niin ei todellisuudessa ole.

Laita minulle yksityisviestillä asiakastietosi niin selvitän asian.