Skip to main content
Vastaus

Uuden nettiliittymän käyttöönotto

  • March 28, 2023
  • 3 kommenttia
  • 144 katselukerrat

Tilasin uuden nettiliittymän ja toivoin avausta tälle päivälle, vahvistusviesti kuitenkin väitti toivottua päivää vasta parin päivän päähän. Voiko tähän tehdä vielä muutoksia vai tarkoittaako se että he eivät kerkeä liittymää aikaisemmin avaamaan? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Päivitin asiakasnumeron sille kuuluvaan paikkaan profiiliini.

Kiitos. Netti on nyt avattu. Sait siitä myös vahvistusviestin.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • March 28, 2023

Laita asiakasnumero käyttäjäprofiiliisi niin tutkitaan tarkemmin, mitä on tapahtunut ja mitä voidaan tehdä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • March 28, 2023

Päivitin asiakasnumeron sille kuuluvaan paikkaan profiiliini.


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • March 28, 2023

Päivitin asiakasnumeron sille kuuluvaan paikkaan profiiliini.

Kiitos. Netti on nyt avattu. Sait siitä myös vahvistusviestin.