Vastattu

Uuden nettiliittymän käyttöönotto

  • 28 March 2023
  • 3 kommenttia
  • 137 katselukerrat

Tilasin uuden nettiliittymän ja toivoin avausta tälle päivälle, vahvistusviesti kuitenkin väitti toivottua päivää vasta parin päivän päähän. Voiko tähän tehdä vielä muutoksia vai tarkoittaako se että he eivät kerkeä liittymää aikaisemmin avaamaan? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 28 March 2023, 19:00

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Laita asiakasnumero käyttäjäprofiiliisi niin tutkitaan tarkemmin, mitä on tapahtunut ja mitä voidaan tehdä.

Päivitin asiakasnumeron sille kuuluvaan paikkaan profiiliini.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Päivitin asiakasnumeron sille kuuluvaan paikkaan profiiliini.

Kiitos. Netti on nyt avattu. Sait siitä myös vahvistusviestin.

Osallistu keskusteluun